Iz Hrvatske kreće prvi svjetski pokret koji ima za cilj okupiti, educirati i certificirati influencere za odgovorno društveno djelovanje i pozitivan društveni utjecaj. The Good Influence Movement je globalna inicijativa započeta 2021. Inicijativu pokreće Marina Orsag, a koncept detaljno razrađuje i provodi Impact House, uz podršku Veleposlanstva Francuske Republike u Republici Hrvatskoj.
"Utjecaj raznih influencera/ica na ljude i društvo poprilično je velik. Nažalost, iz raznih razloga, ti isti influenceri/ice, kao i ja sama, ponekad ne paze dovoljno na društvenu odgovornost svojih objava. Iz zato sam došla na ideju kako bi bilo super kada bi postojala neka organizacija koja bi educirala influencere/ice o društvenoj odgovornosti, toleranciji, jednakosti, medijskoj pismenosti i svemu onome što naš život čini boljim, a sve kako bi njihove/naše objave postale kvalitetnije i društveno odgovornije. Kako s Tamarom Puhovski već neko vrijeme radim razne projekte, a ona se bavi točno onime što bi GIM pokretu trebalo da zaživi, poslala sam joj kako sam to zamislila. Skupa smo detaljno kreativno osmislile projekt, ona je odmah sve razradila u detalje i nedugo zatim, pod pokroviteljstvom Francuske Ambasade, a nadamo se uskoro i ostalih važnih institucija i sponzora, krenuli smo s ostvarivanjem cijele priče. Zajedničkim snagama došli smo do toga da nas već krajem rujna ove godine očekuje prva GIM konferencija i jako sam sretna i uzbuđena zbog toga te zahvalna Tamari bez čijeg rada ovo ne bi bilo ostvarivo. Već nam se javljaju prvi hrvatski, regionalni i strani influenceri koji žele sudjelovati." izjavila je Marina Orsag povodom najave ovog globalnog pokreta.
Žele obvezati influencere da se posvete odgovornom društvenom djelovanju
The Good Influence Movement želi motivirati i obvezati influencere da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja koji će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije, proces izrade prve Etičke povelje influencera/ica te skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku, interpretaciju te dodjeliti ili oduzeti certifikat influencerima. The Good Influence Movement je prvi svjetski pokret koji ima za cilj okupiti, educirati i certificirati impact influencere koji se obvezuju i posvećuju odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju u svom radu.
Tamara Puhovski, direktorica tvrtke Impact House, dodatno objašnjava koncept pokreta, najavljujući okrugli stol i predstavljanje Etičkog kodeksa influencera/ica, planiranog za 31.8.2021. u Zagrebu:
"Možemo i moramo raspravljati o tome je li influencerstvo nova struka. Ono što ne možemo raspravljati je da svaka pozicija moći mora biti uparena s razumijevanjem i poštivanjem odgovornosti koju ta moć nalaže. U svijetu u kojem se 82 posto kupaca oslanja na preporuke influencera, a povrat na 1 dolar uložen u influencere se procjenjuje na 5,78 dolara, te u svijetu u kojem Svjetska zdravstvena organizacija uvodi novi pojam – ''infodemije'' ne možemo ignorirati društvenu moć influencera. Iz tog razloga Impact House, oduševljen inicijativom i idejom Marine Orsag, a kao stručna i znanstvena tvrtka u području društvene inovacije i analize, upravljanja i mjerenja društvenog utjecaja, upustila se u ovaj jedinstveni i revolucionarni projekt promišljanja profesionalizacije ''influencera."