Poznata hrvatska pjevačica Doris Dragović (64) pridružila se trendu poznatih glazbenika koji kreiraju vlastite proizvode za obožavatelje pa je tako u suradnji s mladim kreativcima predstavila liniju vlastitih proizvoda koja uključuje pamučne majice, ruksake, dječje bodije, hoodice i pamučne vrećice.
Na svim tim artiklima nalaze se motivi povezani s Dorisinim najvećim hitovima poput "Željo moja" i "Nije kriva srdela", a pjevačica je pozirala u ulozi modela kako bi predstavila svoje proizvode.




Doris se odlučila na proizvode koji nose opće životne poruke u kojima se obožavatelji mogu prepoznati, a istovremeno mogu biti i dobar poklon.
Za razliku od sličnih inicijativa na stranoj glazbenoj sceni, Doris Dragović je krenula s idejom dugoročne prepoznatljivosti, a ne samo kratkoročnog uspjeha kakav je prošle godine postigao Baby Lasagna (29) s majicama i slikovnicama, zahvaljujući euforiji koja je nastala nakon pobjede na Dori i osvojenog drugog mjesta na Eurosongu.
POGLEDAJTE OVAJ VIDEO: Baby Lasagna opušten prije dodjele Porina: 'Razmišljam kako da što prije pobjegnem ća'