'Prije svega, promijenit će se vizualni identitet CMC televizije. Postojeći je karakterizirao CMC usko, kao satelitsku televiziju, a sada je riječ o kadrovski i financijski vrlo ozbiljno postavljenoj nacionalnoj televiziji. Vizualnim smo identitetom htjeli dobiti upravo tu sliku nacionalne pokrivenosti, pa se nadam da će gledatelji zavoljeti naše velike crvene lopte koje simboliziraju to osvajanje terena. Odmah moram reći da lopte nisu prazne, ali ne smijem otkrivati previše. Želimo ući u svaki dom, biti dio jutra, poslijepodneva i večeri naših gledatelja, razveseliti ih, raspjevati i podići im raspoloženje koliko je to u ovim vremenima moguće', ispričao nam je direktor programa Toni Volarić.
Osim vizualnih noviteta CMC televizija nudi i nove četiri emisije: dječju top listu subotom i nedjeljom ujutro, emisiju BAckstage koja će ići subotom navečer, nacionalnu top ljestvicu CMC- a i emisiju o poznatim hrvatskim glazbenicima koja će se prikazivati nedjeljom navečer.
Osim već poznatih lica CMC televizije Anje Alavanje, Barbare Radulović i Marina Tironija, gledaelji će imati priliku geldati i neka nova lica poput Darije Gabrić i Korane Gvozdić.
Lijepu Koranu, koja 'u nogama' ima puno voditeljskih angažmana, ugostili smo na intrevjuu. U ugodnom razgovoru bivša nam je manekenka otkrila u kojem ćemo je formatu gledati na CMC televiziji te koji su joj planovi za jesen.