Čak 70 posto Hrvata ima barem jedan profil na društvenim mrežama, a prema istraživanjima, na njima u prosjeku provodimo nešto više od dva sata dnevno. Generacija Z sve rjeđe koristi Google za traženje informacija – njihov primarni izvor postaje TikTok. U vremenu kad je informacija dostupna svima i odmah, postavlja se pitanje: kome i čemu vjerovati?
O toj temi voditeljica Nikolina Pišek je u trećoj epizodi MagNeta, u nedjelju od 15.50 sati na RTL-u, razgovarala s jednom od najpoznatijih hrvatskih influencerica, Meri Goldašić.
"Mislim da je tema o kojoj pričamo važna, pa se osjećam odgovorno podijeliti svoja razmišljanja. Kad sam počinjala, nitko ne bi vjerovao da ću za tri godine imati toliko pratitelja, pregleda i toliku odgovornost. Imala sam već ozbiljnih godina u tom trenutku i nisam išla u to olako", poručila je influencerica, a što je još rekla, pogledajte u videu.