Jedan od najvećih svjetskih televizijskih formata stiže u Lijepu Našu, a prijave za hrvatsku inačicu pod nazivom ‘Superstar’ još uvijek su otvorene! Franšiza originalnog naziva’ Idols’ jedan je od najuspješnijih formata u povijesti televizije i producirana je u čak 56 zemalja, a svjetske megazvijezde poput Kelly Clarkson, Jennifer Hudson ili Adama Lamberta svijet je upoznao upravo u ovom spektaklu.
Svaka nova sezona showa diljem svijeta traži nebrušene pjevačke dijamante i lansira ih u estradne visine, uz vrijednu novčanu nagradu ili potpisani ugovor s izdavačkom kućom! Od prvih audicija pa sve do finala, cilj je samo jedan – stvoriti novu zvijezdu s glasom, energijom i vojskom pratitelja te glazbenim hitovima koji će zapaliti trending.
A kako je to na jedan dan postati pravi ‘Superstar’ iskusila su i RTL-ova lica koja su se za potrebe ‘Superstar’ kampanje na društvenim mrežama pretvorila u neke od najprepoznatljivijih ikona popularne kulture te su, svatko u svom stilu, rekreirali prepoznatljive scene i pozvali sve zainteresirane da se prijave i okušaju svoju sreću u showu.
Zoran Šprajc pretvorio se tako u ‘Kuma’ te, sjedeći na čelu stola, svima onima koji se još dvoume bi li se prijavili obećao ‘’ponudu koju neće moći odbiti’’ – vrijednu novčanu nagradu od 50.000 eura. Ana Brdarić Boljat nakratko je postala glavni lik iz filma genijalnog Wesa Andersona te za buduće natjecatelje pripremila mikrofone i kamere, a Damira Gregoret dočarala je crno-bijeli ugođaj film noira, uz prikladnu kostimografiju i jazz pozadinu, kao lukava detektivka koja ima samo jedan cilj – otkriti iduću glazbenu zvijezdu.
Trener iz ‘Života na vagi’, Edo Mehmedović uplovio je u brzu i dinamičnu scenu, tipičnu za redatelja Edgara Wrighta te pozvao nova talentirana lica da prihvate ovaj glazbeni podvig, dok se Maja Ćustić vratila u šarene 80-e i na kratkom satu aerobika izazvala one najhrabrije da puste svoj glas.
Svi oni snimajući svoje videouratke odlično su se zabavili, a neki su se u ovoj priči vratili u djetinjstvo.
‘’S glumom sam ‘koketirala’ cijelo odrastanje, pa mi nije bio problem uskočiti u te cipele. Tim kreativaca koji su osmislili kampanju unosi pozitivu na televiziju, pa je s njima gušt raditi. Natuknula sam im svoje interese, a oni su izvukli najbolje iz toga. Andersona volim jer ima pomaknut pogled da film, sliku, temu. Sve je savršeno nesavršeno, baš kao što je, uglavnom, i u životu’’, ističe Ana Brdarić Boljat te naglašava, ‘’Superstar je sjajan prilika za mlade ljude da ostvare svoje snove. Tko to ne bi podržao?’’
I njezina kolegica Damira Gregoret na snimanju je uživala. ‘’Svidjela mi se i ideja i odličan, kreativan tim koji je to radio. Baš sam razmišljala kako i u novinarstvu često trebaju detektivske metode’’, šali se voditeljica te dodaje kako su, po njoj, originalnost, karizma i odvažnost glavne karakteristike osobe koja je rođena da postane ‘Superstar’.
A iza ove zabavne i inovativne kampanje stoje Eugenija Prša i Luka Grubišić, mladi članovi RTL-ova videoodjela koji su otkrili kako su došli do ideje.
‘’Pop kultura je odličan alat za povezivanje s publikom. Film i glazba su pojave koje nas prate kroz cijeli život, a zajedničko im je to što izazivaju emocije. Mislim da se, pogotovo za projekt kao što je ‘Superstar’, potrebno fokusirati na nešto što je poznato gotovo svima, ali uz to opet ponuditi nešto drukčije, što smo i učinili. Od svakog redatelja, filma ili pjesme uzeli smo ono što je fora i stvorili nešto novo’’, ističe Luka, a s njim se slaže i Eugenija.
‘’Svatko od voditelja i RTL-ovih lica bio je u uključen u proces mogao je kreativno sudjelovati i izraziti se. Željeli smo da izgleda spektakularno, autentično te da podsjeća na svjetske zvijezde i filmske uloge’’, ističe.
‘’Edo je bio spreman u šest ujutro nakon prvog treninga, Maja je odradila dobra tri maratona tijekom snimanja, koliko je trčala po green screenu. Šprajc je sam predložio nekoliko ideja zbog kojih smo snimili čak šest različitih varijanti te se na kraju nismo mogli odlučiti koju ćemo odabrati jer su sve bile briljantne!’’ zaključuju oduševljeno.
Baš kao što su ove rekreirane scene zbog svoje originalnosti, inovativnosti i posebnosti postale i ostale prepoznatljive generacijama, tako i domaća glazbena scena sada treba nova lica s glasom, stavom i nastupom o kojima će se također još dugo pričati.
'Superstar' je krenuo u potragu za mladim talentima koji maštaju o životnom preokretu, trenutku kada će svoju fotografiju ugledati na velikom plakatu dok njihov novi hit obara ljestvice najslušanijih pjesama.
Svi oni koji žele zapjevati pred tisućama gledatelja, pridobiti vojsku followera na društvenim mrežama, dobiti priliku da im vokalne i scenske savjete dijele najveći glazbenici na ovim prostorima te osvojiti fantastičnu glavnu nagradu od 50.000 eura, mogu se prijaviti već danas na: rtl.hr/show/prijave.