Nakon uvoda u četvrtak navečer koji je imao prije svega zabavni karakter, danas je počeo i 'radni' dio 16. Weekend Media Festivala. Nakon kišovitog jutra, nebo nad Rovinjem razvedrilo se upravo u trenutku kada su se počeli okupljati sudionici i posjetitelji Festivala. A na početku, poslastica za sve, paneli rasprava TV SURVIVAL KIT s vječnom temom - odumire li televizija i kako danas privlači publiku.
RTL-ov kutak na WMF-u - Antonija Blaće i Matej Lončarić, glavni direktor Digitala, CME Adria
Već desetljećima se u dijelu publike i medijskih stručnjaka govori kako televizija uzmiče pred novim formatima i novim tehnologijama - ukratko, televizija odumire ili će u najskorije vrijeme odumrijeti. Međutim, nema govora o tome, složili su se sudionici panel rasprave kojom je otvoreno 16. izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju koji i ove godine - uz mnoštvo zanimljivih rasprava na aktualne teme - donosi i atraktivan zabavni program.
Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić
Što je to čime televizija i dalje privlači publiku, što je izdvaja od drugih brzorastućih platformi, kakva joj je budućnost i na koji način će pridobiti nove generacije ovisne o popularnim digitalnim platformama kakav je primjerice TikTok, samo su neka od pitanja o kojima su govorili voditeljica i kreativna producentica na RTL-u Antonija Blaće, voditeljica Nove TV Mia Kovačić i voditelj i producent na HRT-u Joško Lokas. Raspravu je moderirao Petar Štefanić.
Antonija Blaće i Joško Lokas
„Televizor ima jednu toplu crtu zajedništva i emocija. To nemaju drugi mediji, jer se pred televizorom može okupiti cijela obitelj. Televizija je kao ognjište oko kojeg se okupljaju svi. I bit će tu zauvijek“, ustvrdila je Antonija Blaće koja je istaknula kako uskoro slavi 20 godina rada na televiziji što joj je, kako kaže, proteklo u trenu zbog rada na inovativnim TV formatima sa suradnicima koji su bili spremni uvoditi nove formate osluškujući želje i potrebe publike.
Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić
Publika
"Moj dnevni ritual je, nakon ustajanja, uzeti daljinski upravljač i 'švrljati' programima. Televizija i dalje ima onu osobinu da potiče ljude na komentiranje viđenog. Nerijetko će mnogi nazvati frendicu i komentirati - 'jesi li svidjela sinoć ono na televiziji' - što se ipak ne događa toliko često u konzumaciji vijesti ili zabave s nekih drugih digitalnih platformi", dodala je Blaće.
Antonija Blaće i Joško Lokas
Sudionici panela su također primijetili da je ljepota televizije i u veličina zaslona - to dokazuje i činjenica da pametni telefoni teže sve većim ekranima.
Antonija Blaće i Matej Lončarić, glavni direktor Digitala, CME Adria
Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić
Televizija po današnjim standardima mora proizvoditi content koji će se i dalje pratiti. To je posebice važno za povezivanje sa skupinama milenijalaca i Gen Z, koji se ponekad i hvale da ne znaju što je televizor.
Antonija Blaće, Joško Lokas i Mia Kovačić
„Itekako se moraju povezati s televizijom jer su te generacije paradoksalno ovisne o velikim zaslonima. Zato je naš zadatak prepoznati što je njima interesantno, što neće biti jednostavno za tu publiku koja je zahtjevnija i kritički osvještenija“, rekla je Blaće.
Antonija Blaće i Joško Lokas
„Publika i dalje konzumira TV sadržaj. Televizor je i dalje potreban čovjeku, inače ne bi ostao živ. Prije ću riknuti ja nego televizor“, ustvrdio je, između ostaloga, Joško Lokas.
Nevena Rendeli Vejzović
„Ljudima je to jednostavno potrebno. Televizor donosi perspektivu jedne gomile informacija koje mali zasloni ne mogu prenijeti korisnicima u hodu. Zbog njezine tradicije, televiziji se uvijek više vjeruje nego zatrpanim društvenim mrežama. Dapače, mnogi današnji influenceri i dalje su počašćeni biti pozvani sudjelovati na televiziji, pogotovo u live programu“, zaključili su sudionici tijekom rasprave.