ZA ZARADU IMA VREMENA /

Novi film o Jamesu Bondu podbacio prvog vikenda u američkim kinima

Image

Najnoviji film o tajnom agentu 007 trebao je prema procjenama u prva tri dana prikazivanja u SAD-u zaraditi 60 do 70 milijuna dolara

10.10.2021.
22:07
VOYO logo

"Za smrt nema vremena", najnoviji film serijala o Jamesu Bondu, zaradio je na početku prikazivanja u SAD-u 56 milijuna dolara, što je nešto manje od očekivanja i svjedoči da se čak i jedan od najslavnijih filmskih brendova mora boriti na tržištu koje je nakon pandemije pretrpjelo radikalne promjene.

Najnoviji film o tajnom agentu 007 trebao je prema procjenama u prva tri dana prikazivanja zaraditi 60 do 70 milijuna dolara. Premda zarada od 56 milijuna nije tako loša, ukupna zarada za vikend trebala je biti veća jer je film dobio dobre kritike i posljednji je film s Danielom Craigom u ulozi tajnog agenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
TEŽAK OPROŠTAJ ZA DANIELA CRAIGA /

Legendarni James Bond rekao konačno zbogom: 'Uživao sam u svakoj sekundi...'

Image
TEŽAK OPROŠTAJ ZA DANIELA CRAIGA /

Legendarni James Bond rekao konačno zbogom: 'Uživao sam u svakoj sekundi...'

Očekuje se zarada od barem 800 milijuna dolara

Ovakva zarada na početku prikazivanja bila bi za neke filmove velik uspjeh, napose u vrijeme pandemije, ali "Za smrt nema vremena" nije običan film. Na njegovo je snimanje potrošeno 250 milijuna dolara, bez troškova marketinga koji iznose više od 100 milijuna. Dodajte tomu desetke milijuna zbog kašnjenja jer je film trebao izaći u travnju 2020. prije nego mu je pandemija poremetila planove.

Filmski stručnjaci ocjenjuju da bi ovaj film samo od prikazivanja u svjetskim kinima trebao zaraditi barem 800 milijuna dolara. Kada je riječ o Bondu, franšiza ima brojne marketinške partnere poput Rolexa, Aston Martina i drugih koji bi mogli pomoći da se ublaže mogući gubici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo