Jacques Houdek - Meni za ljubav (Croatia Records, 2012.)
Povratak korpulentnog estradnog slavuja Željka Houdeka još je jedan pohod na kristaliće u oku slušatelja.
Nauštrb zaokruženih pjesama se po lošem starom običaju žrtvuje ikakav tekstualni smisao mimo stereotipnih izlizanih srcedrapanja poput onih 'o licu koje je Bog dirao i među anđelima birao'.
Trenuci su to u kojima fraziranje i manirizam pokušavaju podrinuti kao 'umjetnost'. Njegov raspon glasa, dorađene i pažljivo zbrinute vokalne sposobnosti nikada nisu mogle biti pitanje polemike.
Pravo je štrebersko čeljade koje se ufurava u pjesme kako je tako vidio i čuo kod svog velikog uzora Luthera Vandrossa. Nema tu ni trunka originalnosti niti osobnosti ma koliko se trudili usmjeravati. Škola pjevanja njeguje 'vuououououou' uz dodatak refrena i 'jejejejejejeje' bonusa kao dokazivanja visokog stupnja emotivnosti, dočim se općenje s klasičnim mjestima zazivanja 'Boga', mapiranje toponima 'srca' i sličnim ljubavnim dosjetkama čuje napornim već nakon prvih nekoliko pjesama.
Stalna mu suradnica Andrea Ćubrić uz producentsku asistenciju Baby Dooksa (naslovna pjesma) ili connectovca Šale (Srećom imam tebe) uspijeva ponuditi zgodne pop predloške, dočim i ostatak manufakture stalnih suradnika poput Aleksandre Milutinović servisira pristojne komade (Pričaj) ili Sam bez ljubaviMaye Sar.
Na stranu slušateljske preference prema Žakovim vokalnim ekspresijama, jasno je o kojoj količini zaslađivača govorimo. Izazvalo bi kolesterol i manje podražljivim stvorovima od onih dovoljno naivnih progutati Žakove tekstove, način pjevanja i ine medijske javne ispovijesti, dizajnirane kao pristup iskrenog i osjećajnog jedinca.
Na dotjeranu i čistu pop produkciju stjerana je gomila floskula i poanti s ljubavnim patnjama kao počelom ili pak krajnjim ishodištem.
Za kraj su sačuvana dva prepjeva na engleski (Compass, Go And Get It) kojima će se pokušati dodatno nudit i ljubiteljima kremastog arenbija van granica Hrvatske. Do potvrde izvana će nastaviti snimati bezgrešno saharinske albume o kojima će s udivljenjem pričati samo nekritični koji velikom zapreminom subjekta automatski doživljavaju i sve ostale veličine.