Odabir izvođača koji svakom posjetitelju omogućuje da pronađe nešto za sebe, dobra lokacija, odlična zabava i mogućnost produžetka godišnjeg odmora u Hrvatskoj prednosti su koje se ne smiju zanemariti. INmusic festival postao je prepoznatljiv hrvatski brend čiji je značaj za turizam neosporan, a na ovom se popisu nalazi u društvu prestižnih festivala Benicàssim (Španjolska), Roskilde (Danska), Open'er (Poljska), Exit (Srbija), Pukkelpop (Belgija), Pinkpop Festival (Nizozemska), Rock am Ring and Rock im Park (Njemačka), Sziget (Mađarska) te The Isle of Wight (Velika Britanija). GlobalGrasshopper nije jedini travel portal koji svojim čitateljima preporučuje posjet INmusic festivalu. Prije samo nekoliko dana to je učinio i poznati američki portal Travelfreak, a pretprošloga tjedna pohvale su stigle od jednog od najuglednijih svjetskih političkih portala The Huffington Post koji je INmusic festival uvrstio na popis deset svjetskih festivala koji se ove godine ne smiju propustiti. Vrijednost INmusic festivala i ranije su prepoznali brojni ugledni svjetski mediji pa je prošle godine festival dospio na popis 50 najboljih svjetskih festivala po odabiru CNN-a, a prednosti zagrebačkog festivala istaknuli su i BBC, London Times i mnogi drugi. Arctic Monkeys, Bloc Party, Iggy and the Stooges, NOFX i Airbourne već su potvrdili svoj nastup na ovogodišnjem izdanju, a novi izvođači očekuju se uskoro. Festivalske ulaznice mogu se nabaviti u svim prodavaonicama Tisak media centra po cijeni od 349 kuna, a mogu se i naručiti putem Tisak media webshopa. Zagrebačka pivovara kao partner i pokrovitelj festivala uskoro priprema razne akcije i nagradne igre koje će svima omogućiti ostvarivanje popusta pri kupnji ulaznice.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa