Slušaju li Hrvati turbofolk glazbu - kolokvijalno rečeno cajke? Jedna od najčešćih kritika na račun ove vrste glazbe je da promiču kič, odnosno glazbu i estetiku niskog umjetničkog i kulturnog standarda. Kritičari smatraju da su tekstovi površni, često ispunjeni banalnim temama poput ljubavnih drama, preljuba, bogatstva i luksuza, što prema njima potiče trivijalizaciju važnijih životnih tema. Još jedna česta kritika odnosi se na tekstove mnogih pjesama koji su, prema mišljenju kritičara, seksistički i promoviraju zastarjele rodne uloge. U brojnim pjesmama žene su prikazane kao objekti, potlačene figure, ili kao protagonisti kojima je jedini cilj privući muškarce kroz izgled i ponašanje. Nadalje, dio hrvatske javnosti smatra da popularizacija cajki simbolizira neku vrstu kulturne asimilacije, te da je prihvaćanje srpske glazbe oblik zaborava ili ignoriranja bolnih ratnih sjećanja. No, izgleda kako sve te kritike padaju u vodu kada samo jednim klikom pogledamo koje pjesme su ušle u hrvatski trending. Tea Tairović, Senidah, Aca Lukas i 'hrpa' ljudi neobičnog imena koje izgleda - Hrvati jednostavno obožavaju. Pa izvolite...
Dok ih jedni obožavaju, drugi ih preziru, što stvara određenu društvenu polarizaciju. Kritičari smatraju da cajke ne doprinose izgradnji kulturnog identiteta Hrvatske, već da produbljuju razlike između onih koji prihvaćaju ovu vrstu glazbe i onih koji je odbacuju. No, glazbene ljestvice pričaju drugu priču...