"Živo me zanima kako će 'Firma' proći pored ultra-light ljetnih pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli. Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko" – rekao je Mile Kekin.
"Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma 'Firma' koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da NE PADAJU LAKO I BEZ ISPALJENOG METKA NA STARU FORU NOVOG POČETKA" – poručio je Kekin.
Spot je režirao Andrej Korovljev, u njemu nema profesionalnih glumaca već glume ili, bolje rečeno sudjeluju, bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog.