Bend koji svoju multikulturalnost nudi kao koncept na kojemu temelji inovativnu eklektičnu glazbu - 'ukrajinsko-ciganski-punk-cabaret' - redefinirao je ovim nastupom pojam derneka, bezumnom energijom koja je kod razdragane publike izazvala prvoklasne šutke.
Zečići u reklami za izdržljivu bateriju nisu ništa u usporedbi s vokalom benda, karizmatičnim mršavkom iz Ukrajine, Eugeneom Hützom, koji je svojim golim, žilavim torzom poput kakvog šamana liječio Zagrepčane od glazbene apstinencije.
Eksplozivnom mješavinom onoga što su najavili kao 'gipsy punk' sa ska momentima i daškom etna (a potonjemu su osobito pridonijeli članovi benda iz Equadora i Brazila), Gogol Bordello je ispričao socijalno angažiranu priču o teškoj sudbini imigranata na Zapadu.
Multikulturalni bend, kojemu je dana počast i na maloj izložbi priređenoj u suradnji s festivalom Exit, odličnim je nastupom zasjenio čak i glavno ime druge večeri najvećeg hrvatskog muzičkog festivala na otvorenom – britanski New Order.
Legendarni nasljednici Iana Curtisa odradili su solidno svoj posao, no scenski im je nastup bio pomalo pasivan i dosadan.
Festival INmusic uspio je i bez velikog sponzora zadovoljiti visoke kriterije postavljene prijašnjih godina pa je na Jarunu organizacijski sve bilo izuzetno uhodano, od bonova za piće do popratnih sadržaja u kojima su se našle i retro karaoke, vege hrana, živi džuboks i
lounge bar za pušače nargila
.