Gotovo preko noći spotovi su postali najvažniji dio glazbene industrije. Glazbenici koji su se među prvima pojavili u MTV formatu, Michael Jackson, Madonna i Princ, postali su prave ikone. U kratko vrijeme 'video je zaista ubio radio'.
Danas, tri desetljeća kasnije, MTV je izgubio na svojem utjecaju. Naime, novi mediji poput interneta i raznih servisa poput YouTubea utjecali su na promjene navika ljudi. Tu je činjenicu za strane medije potvrdila i Shannon Connolly koja radi na strategiji MTV Networksa.
‘Nove tehnologije unijele su izmijene u svijet glazbe i promijenili način slušanja glazbe kod ljudi. Ljudi su nekada čekali da vide spot na televiziji i na taj način otkrivali novu glazbu. Takva je situacija bila prije pet ili sedam godina, a danas je potpuno drugačije’, rekla je Shannon ističući da njima borba s YouTubeom daje poticaj za daljnji razvoj.
‘Naša budućnost leži u aplikacijama, tj. širenju na više platform, od mobitela do TV-a. Shvaćamo da ljudima televizor danas više nije glavni ‘ekran’ jer je tu ulogu preuzelo računalo’, zaključila je Connolly.