Filmonaut u novom broju donosi prikaz suvremene hrvatske horor te razgovor s Kristijanom Milićem i Krstom Papićem, mladom i starom horor gardom.
Izdavajamo intervju s Mike Downeyem u kojem poznati britanski producent u nekoliko točaka suvislo i precizno detektira probleme hrvatske filmske industrije.
arti-201011090446006 U razgovoru s direktorom fotografije Mirkom Pivčevićem te direktoricom fotografije Bojanom Burnać saznat ćete ponešto o njihovim počecima.
Kostimografkinje Željka Franulović, Ivana Zozoli i Blanka Budak podijelile su s Filmonautom sve male tajne zanata.
U rubrici Nove tehnologijeFilmonaut se bavi digitalnim kinom kao i novim kamerama koje bi mogle ugroziti trenutno vladajući DSLR piknik.
F I L M O N A U T No.2_film magazin promo video from Blank_filmski inkubator on Vimeo.
Za vas smo izdvojili nekoliko zanimljivih citata iz intervjua koje ćete uskoro moći pročitati.
O pitchingu arti-201007070412006 Međunarodni sastanci producenata zadaju mi glavobolje. Oni govore i govore i imaju koprodukcijske konferencije i bla bla bla. Ima daleko previše razgovora i nedovoljno akcije. Znam 'producente' kojima je jedini posao odlazak na 'producentske forume' diljem Europe. Možda bi s vremena na vrijeme trebali snimiti koji film. Puno je zabavnije. Previše je 'pitchinga' (što je uopće pitching – izraz iz baseballa? Ja sam napravio 40 filmova i nikada nisam nikome 'pitchao' u životu) Mike Downey, producent
O ratnim filmovima Ljudi su uvjereni da je kod nas snimljeno jako puno ratnih filmova, ali u stvari nije, nije snimljen ni jedan pravi akcijski ratni film. Svi ti filmovi su o ratu iz nekog drugog kuta, ali nijedan nije baš pravi klasični ratni film, toga kod nas nema. Svi naši filmovi govore o ratu otprilike na način da netko sjedi u birtiji i sjeća se. Kristijan Milić, redatelj
O kostimografskom poslu Zbog banaliziranja naše struke postoji mišljenje da zaista svatko to može raditi, a i nestručna osoba se može manje platiti. Većinom ljudi imaju stav da je to bezvezan i lak posao, da je dovoljno tu i tamo nabaciti koju krpicu, prošetati se po dućanima... Zašto takav stav nemaju prema, recimo, poslu scenografa ili direktora fotografije? Blanka Budak, kostimografinja