Prvi je bio francuski film na tu temu, Coco Chanel (u originalu Coco avant Chanel) redateljice Anne Fontaine, u kojem je ulogu mladu Coco Chanel nadahnuto odigrala šarmantna Audrey Tautou, dočaravši prirodno i posve neglamurozno njene godine siromaštva i teškog uspona, pjevanja po cabaretima i rastrgnutosti između prave ljubavi i materijalne ovisnosti o bogatijem muškarcu.
No, problem tog filma o Coco Chanel bio je taj što završava upravo u najzanimljivijem trenutku kada mlada kreatorica ulazi u vrh modnog svijeta.
No, znatno je veće razočaranje bio film Coco Chanel i Igor Stravinski nastao također u francuskoj produkciji, a u režiji nizozemskog redatelja Jana Kounena. Ruskog skladatelja odigrao je muževni danski glumac Mads Mikkelsen (Le Chifre u filmu Casino Royale), dok je Coco utjelovila privlačna i elegantna Ana Mouglalis (Chabrolov Hvala na čokoladi).
Nakon uzbudljivog početka s izviždanom praizvedbom Stravinskijeva baleta Posvećenje proljeća, upoznavanja Stravinskog i Coco Chanel i njegovog dolaska u njenu ladanjsku kuću, film posve gubi na intrigantnosti i živosti. Jedna od najzanimljivijih žena u povijesti dočarana je neuzbudljivo i ukočeno, a prilično površna je i karakterizacija Igora Stravinskog.
Coco Chanel nakon ovog filma ostaje posve nepoznata, jer film ne pokazuje gotovo ništa od njenog talenta, već se zadovoljava prikazom njena pregledavanja izgleda i mirisa prodavačica te potrage za njenim idealnim parfemom, nazvanim Chanel br. 5.
Scenografija i kostimi su iznimno lijepi i autentični, no ljubavnim scenama nedostaje naboja, što središnju osnovu filma čini iznimno krhkom. Zadovoljavajuću filmsku biografiju Coco Chanel još ćemo morati pričekati.