A neki, poput BMW-a, FedExa i Tobleronea dodatno su se potrudili da u njih stave i skrivene znakove, piše Daily Mail.
Možda niste u stanju odmah uočiti skriveno značenje, ali čim to jednom uspijete, teško da ćete zaboraviti. Radi se o "elementu iznenađenja, koje stvara taj 'aha!' trenutak", napisao je u knjizi 'The Laws of Subtraction' Lindon Leader, dizajner loga tvrtke FedEx.
Važno je koje je boje
Ne radi se samo o tajnim porukama, i boja je važan alat u činjenju brenda lako pamtljivim.
Znanstvenici sa Sveučilišta Missouri-Columbia testirali su 2014. koje emocije ljudi povezuju s bojama logotipova.
Ispitane su 184 odrasle osobe, a korišteni su generički logotipovi različitih boja lažnih tvrtki, koje su znanstvenici sami izmislili.
Rezultati su pokazali kako plavi logotipovi izazivaju osjećaje povjerenja, uspjeha i pouzdanosti, dok zeleni logotipovi izazivaju percepciju prijateljskog odnosa prema okolišu, ali i čvrstoče i muževnosti.
Ljubičasti logotipovi izazivaju ženstvenost, glamur i šarm, a ružičasti mladost i modu.
I na kraju, žuti su logotipovi izazivali percepciju zabave i modernosti, a crveni osjećaje samopouzdanja i stručnosti.
Ne smije se zanemariti ni oblik
Kao i boja, i obik loga jako utječe na učinak brenda.
Tako je prošlogodišnja studija proučavala kako činjenica da je logo okrugao ili četvrtast utječe na percepcije ljudi o kvalitetama tvrtke.
Grupi od 69 studenata rečeno je kako se studija bavi o preferencijama raznih proizvoda, te im je zatim pokazan oglas za trosjed koji je sadržavao bilo okrugli ili četvrtasti logo brenda.
Nakon što su vidjeli oglas sudionike se pitalo što misle koliko je trosjed udoban. Rezultati su pokazali kako su sudionici koje su vidjeli četvrtasti logo smatrali da je trosjed manje udoban od onih koji su vidjeli okrugli logo.
S obzirom na brojne elemente koji se trebaju uzeti u obzir, sada tvrtke troše ogromne količine noca na dizajn svojih logotipova. A najskuplji do sada bio je novi logo potreban za rebrandiranje britanske naftne tvrtke BP, koji je koštao pšunih 211 milijuna dolara, ili gotovo 1.5 milijardi kuna.