U najnovijem dokumentarcu grupa neuroznanstvenika testirala je prave obožavatelje i svojevrsne 'ovisnike' o Appleovim napravama te su otkrili kako naprave Stevea Jobsa aktiviraju iste dijelove mozga kao i kod vjernika. U dokumentarcu su prikazani Appleovi "fanatici" kako bezglavo jure prema centrima kako bi što prije kupili najnoviji proizvod.
Iako je ovo istraživanje tek preliminarno i ustvari je poslužilo redateljima dokumentarca da iznesu svoj stav o čitavoj "maniji" koja je nastala oko pojedinih proizvoda, mnogi vjeruju kako bi ono moglo poslužiti u marketingu i daljnjem istraživanju brandova i tržišta.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vezani članci:
arti-201103280689006 arti-201104080687006 arti-201103170507006 arti-201102030428006 arti-201103021001006
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa