Osim pobjedničkog slogana Croatia Full of
life u užem izboru bili su i 'Croatia, state of
mind', 'Life by Croatia' te 'Croatia, take me everywhere'. Žiri s
ulice drukčije bi izabrao....
"Ne, ma to su sigurno odlučile neke mnogo mudre glave tako da ne
treba razmišljati tamo gdje ne možeš utjecati", kazao je Veljko
Botica, Crna Gora.
"Ja da sam bio u tom žiriju uzeo bi Life by Croatia", dodaje
Arsen iz Splita.
Dok rasprave traju, turisti uglavnom biraju pobjednički
slogan.
"Sviđa mi se kao turistu taj najviše, odmah mi na pamet padaju
pune plaže ljeti, noćne zabave. Čini mi se da se može dobro
primijeniti", poručuje Sarah iz Velike Britanije.
Oni koji se turizmom bave, kažu slogan je najmanje bitan.
"Ma sve je to isto. Bitan je pristup i praksa. Slogan može biti
bilo kakav ako se u stvarnosti ne primjenjuje slogan je
uzaludan", kazao je ugostitelj Željko Alfirević.
Hoće li zbog slogana Hrvatska biti puna turista vidjet će se tek
u sezoni 2016. jer njegov život u turističkoj promociji Hrvatske
počinje tek najesen.
Hrvatska - puna života! Ne prestaju reakcije je li novi turistički slogan pogodio bit ili razočarao. Dragana Eterović provjerila je to u prošlogodišnjem turističkom rekorderu - Splitu. Što kažu Splićani, a što turisti, kojih ima i u veljači.