rasprave i dalje traju /

Žiri s ulice: što na novi turistički slogan kažu turisti?

Hrvatska - puna života! Ne prestaju reakcije je li novi turistički slogan pogodio bit ili razočarao. Dragana Eterović provjerila je to u prošlogodišnjem turističkom rekorderu - Splitu. Što kažu Splićani, a što turisti, kojih ima i u veljači.

14.2.2015.
19:23
VOYO logo

Osim pobjedničkog slogana Croatia Full of life u užem izboru bili su i 'Croatia, state of mind', 'Life by Croatia' te 'Croatia, take me everywhere'. Žiri s ulice drukčije bi izabrao....

"Ne, ma to su sigurno odlučile neke mnogo mudre glave tako da ne treba razmišljati tamo gdje ne možeš utjecati", kazao je Veljko Botica, Crna Gora.

"Ja da sam bio u tom žiriju uzeo bi Life by Croatia", dodaje Arsen iz Splita.

Dok rasprave traju, turisti uglavnom biraju pobjednički slogan.

"Sviđa mi se kao turistu taj najviše, odmah mi na pamet padaju pune plaže ljeti, noćne zabave. Čini mi se da se može dobro primijeniti", poručuje Sarah iz Velike Britanije.

Oni koji se turizmom bave, kažu slogan je najmanje bitan.

"Ma sve je to isto. Bitan je pristup i praksa. Slogan može biti bilo kakav ako se u stvarnosti ne primjenjuje slogan je uzaludan", kazao je ugostitelj Željko Alfirević.

Hoće li zbog slogana Hrvatska biti puna turista vidjet će se tek u sezoni 2016. jer njegov život u turističkoj promociji Hrvatske počinje tek najesen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo