O aplikaciju smo razgovarali s Nikolom Žinićem, kreativnim direktorom Bruketa&Žinić OM agencije.
Nagrađeni ste MIXX-om za kampanju Zagreb Be There u kategoriji Mobile(Tablet/Phone). Aplikacija omogućava turistima osobnog lokalnog vodiča kroz mjesta koja inače turisti ne posjećuju i na taj način im daje uvid u Zagreb kakvim ga doživljavaju lokalci. Na koji ste način proveli istraživanje o tim "lokalnim" mjestima i prijedlozima? Koliko su dugo trajale pripreme i prikupljanje informacija?
Razgovarali s poznavateljima grada, povjesničarima, arhitektima, umjetnicima, pripadnicima subkultura… Tijekom otprilike 2 mjeseca smo skupili popriličan broj lokacija, od klasičnih Donjogradskih znamenitosti do neobičnih i zabačenih kutaka grada i okolice. Dio čari projekta je bio u tome što smo i sami otkrili mnoga zanimljiva mjesta!
Kao zadnju fazu pripreme smo napravili selekciju best of prijedloga prilagođenih interesima mladih backpackera, i sveli ih na 5 tematskih ruta.
Kako je tekao razvoj aplikacije od ideje do dizajna? Koliko je ljudi sudjelovalo u kreiranju i razvoju aplikacije?
Na projektu je radilo 10tak ljudi, a proces razrade koncepta, dizajna i produkcije je trajao otprilike 6. mjeseci. No mi zapravo konstatno pratimo feedback korisnika i popularnost pojedinih lokacija i ruta te prema tome redovito prilagođavamo i nadograđujemo aplikaciju.
Kojim ste sve kanalima promovirali aplikaciju? Koji su rezultati kampanje i koja je uspješnost aplikacije?
Aplikaciju smo promovirali na micrositeu betherezagreb.com i pripadajućem promotivnom videu, na društvenim mrežama Turističke zajednice grada Zagreba, oglašavanjem na Googleu te lecima u gradskim hostelima i info punktovima. Mediji su također pokazali veliki interes, te su svi veći print i online mediji popratili priču.
I klijent i mi smo vrlo zadovoljni aplikacijom, toliko da za ovu sezonu pripremamo novu, updejtanu verziju. Omogućit ćemo korisnicima da još bolje i još lakše upoznaju “pravi” Zagreb, a spremili smo i neka iznenađenja.
Na prvom europskom festivalu turističke promocije Tourism&Strategy osvojili ste nagradu za najbolji digitalni projekt turističke promocije u Europi. Jeste li očekivali ovo veliko priznanje? I što ova nagrada znači za vas i promociju projekta?
Puno nam znači što je naš rad prepoznat na europskoj razini, i to u tako konkurentnoj branši kao što je turizam. Iako je turizam najprosperitetnija grana hrvatskog gospodarstva, korištenje novih tehnologija u svrhu promocije nije baš zaživjelo. Utoliko se nadamo da će ova nagrada svima pokazati da i domaća rješenja mogu ići ukorak s svjetskim trendovima, ukoliko su dovoljno kreativna, inovativna, i dakako, relevantna korisniku.