Google i Yahoo su sklopili ugovor u kojem stoji da će Yahoo Japan koristiti Googleove rezultate pretrage za područje Japana. Ovaj ugovor je vjerojatno dio većeg ugovora po kojem će Google i Yahoo surađivati na mobilnim proizvodima.
Google i Yahoo zajedno kontroliraju gotovo cijelo japansko tržište pretraživača. Yahoo ima 56 posto, a Google 31 posto tržišta, dok Microsoft ima manje od tri posto.
Yahoo Japan nije stvarno u vlasništvu Yahooa, već tvrtka SoftBank drži 40 posto tvrtke. Zbog toga je japanska podružnica mogla birati koji će servis za pretragu koristiti kad je Yahoo potpisao ugovor s Microsoftom.
Yahoo Japan nije impresioniran drugim Googleovim servisima, poput Street Viewa.
Slična situacija je i u Kini. Alibaba je većinski vlasnik Yahooa u Kini, pa time tražilica nije obvezna koristiti Microsoftovu tehnologiju. Međutim, kako su odnosi Kine i Googlea nategnuti, Microsoftu bi se moglo posrećiti.
Prethodni članci: arti-201007220151006 arti-201006290358006