Web trgovina nekretninama sve popularnija

Prema izvještaju The NPD Group Inc. i Media Metrixa, sve više korisnika posjećuje siteove koji se bave poslovima vezanim uz preprodaju nekretnina

22.9.2000.
19:24
VOYO logo

Ishodi istraživanja agencija koje se bave nadzorom weba, The NPD Group Inc. i Media Metrix, pokazuju da se ovoga ljeta broj posjetitelja siteovima koji se bave web trgovinom nekretninama povećao za 75 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Za usporedbu, ukupna posječenost weba povećala se za 22 posto.

Ujedno se povećao i omjer između ukupnih korisnika interneta i onih na tržištu nekretnina, tako da se sada skoro 30 posto online korisnika nalazi i na tržištu nekretnina, dakle, traga za određenom nekretninom, ili je tragalo u proteklih šest mjeseci.

Istraživanje potvrđuje da se polovica onih koji online tragaju za novom nekretninom koristi pri tome internetom. Većinu onih koji za nekretninom tragaju online, zanima kupovina kuće (74 posto), zemlju ih traži 10 posto, stanove ili kuće u vlasništvu stambene zgrade 10 posto, skladišni prostor 1 posto, i neke druge objekte 5 posto.

Prosječna cijena objekata traženih online povećala se za, otprilike, 9 posto, sa 128.200 dolara prošle godine na 139.400 ove godine. Skoro petina onih koji tragaju za nekretninom online (18 posto) traže objekte čija je cijena iznad 200.000 dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavni razlog traganja za nekretninom putem interneta je zadobivanje i usporedba informacija. Prema NPD-u, 73 posto ih koristi Web zbog praktičnosti i prikladnosti, a 69 posto jer žele sakupiti i usporediti informacije prije razfovora s trgovcem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je broj onih koji tragaju za nekretninom putem weba porastao, 36 posto ih nije zadovoljno sadržajima siteova koji se bave preprodajom. Na primjer, 92 posto korisnika misli da su fotografije nekretnina krajnje važne, a samo ih je 40 posto s njihovom kvalitetom i zadovoljno.

Ishodi istraživanja NPD/Medie Metrixa u skladu su s onima iz telefonskog istraživanja koje je provela tvrtka Coldwell Banker. Dakle, 85 posto ispitanika ističe kao osnovnu vrijednost interneta da potencijalnim kupcima nekretnina pruža kvalitetne popise i opise nekretnina i informacije uopće.

Ipak, bez obzira na napredak u online trgovini nekretninama, kupci nisu spremni žrtvovati niti jednu tradicionalnu uslugu tvrtki koje se bave nekretninama. U stvari, dok se čini da korisnici vole koristiti internet kao dio njihove potrage za novim domom, samo 10 posto ispitanika se osjećalo ugodno pri poslovanju s tvrtkama koje postoje samo na Webu, dakle, koje nemaju urede gdje je moguć posjet i kontakt. Blizu 90 posto ispitanika izjavilo je da ne bi kupili kuću putem mreže samo na temelju fotografije ili videa, dakle, bez da posjete sam objekt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
PANIKA U AVIONU /

Zapalio se mlazni motor: Objavljene dramatične snimke putnika na krilu zrakoplova