Dugogodišnji djelatnici Zagrebparkinga, Stjepan Rogulja i Nikola Jović objasnili su kako funkcionira proces koji moraju proći prije nego što se neki automobil ne digne i premjesti.
Prvo, kako kažu za Večernji list, ništa se ne može raditi bez naloga komunalnih ili prometnih redara ili pak prometne policije, a i ako sami djelatnici "pauka" primijete prekršaj, prvo ga šalju na odobrenje i tek tada postupaju.
Rogulja kaže kako osim samog znanja o autima treba znati i namjestiti "balans vage" kad se vozilo diže te napominje da njegovi kolege moraju biti i dobri komunikatori te povremeno psiholozi.
Iskustva su svakakva priča njegov kolega Nikola Jović s kojim radi već 12 godina.
"Ovisi vam to, kao i svugdje, na koga naletite. Neki jednostavno priznaju svoju grešku, a drugi bi se svađali. Mi uvijek nastupimo smireno i fino porazgovaramo jer sve ostalo nema smisla", kazao je Jović te dodaje da Zagrepčani najviše prijavljuju vozila na kolnim prilazima, ona koja drugima “blokiraju” izlaz s parkirališnog mjesta, parkirane na zebrama i u pješačkim zonama, ali i one koji svoje aute ostave na mjestima za osobe s invaliditetom, a ne bi smjeli.
Neobični slučajevi
Posla, kažu ima, a često nemaju vremena za predah. Poštede napominju nema ni za kolege, a ni za rodbinu, jedino kako mogu izaći u susret je plaćanje na rate.
Imaju oni i neobičnih priča, a jedna od čudnijih uključivala je mađioničara.
"Taman se vozilo izbalansirao na vagi za dizanje, kad se opet počelo ljuljati. Krenuli smo ispočetka, a ono opet isto. Kombi smo spustili, kad u tom trenutku dolazi mađioničar i govori da su unutra kolica koja su se, naravno, kad smo mi vozilo dizali, premještala unutra i kombi se ljuljao", ispričao je Rogulj.
S druge strane, Jović je jednom prilikom digao prvi auto u redu, dok je sljedeći počeo kliziti prema Ilici. Jović ga je hrabro držao pola sata, sve do dolaska vlasnika koji je povukao ručnu.