Iako je HDZ i na ovim parlamentarnim izborima potrošio najviše
novca na promidžbenu kampanju, čini se da su sve afere i
korupcija ostavile dubok trag na biračima te su Kosor i ekipa
doživjeli svoj najgori poraz u zadnjih 20
godina.
Kukuriku koalicija je na promidžbenu kampanju na prošlim parlamentarnim izborima potrošila oko 14.2 milijuna kuna, od čega SDP 10,7 milijuna kuna. Po konačnom financijskom izvješću o troškovima kampanje po izbornim jedinicama koje je Socijaldemokratska partija (SDP) objavila na svojoj internetskoj stranici, ta stranka je u deset izbornih jedinica potrošila ukupno nešto više od 10,7 milijuna kuna.
Hrvatska narodna stranka (HNS) je potrošila oko 2,59 milijuna kuna, samo 13 kuna manje od navedenih prihoda.
Rashodi IDS-a u izbornoj kampanji su gotovo 598 tisuća kuna, od čega u VIII. izbornoj jedinici malo više od 428 tisuća kuna. Ta je stranka imala 127 kuna veće prihode od rashoda.
Hrvatska stranka umirovljenika (HSU), četvrta stranka Kukuriku koalicije, u kampanji je potrošila 319.110 kuna, a prihodi, od vlastitih sredstava, iznosili su 320 tisuća kuna.
Ukupni trošak na izbornu kampanju danas vladajuće koalicije bili su oko 14,228 milijuna kuna.
Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) je, kako je novinare u petak izvijestio glavni tajnik stranke, u prošlim parlamentarnim izborima ukupno potrošila nešto manje od 15,5 milijuna kuna. Donacije stranci bile su 1,128 milijuna kuna, a troškovi kampanje financirani su i kreditom podignutim kod Zagrebačke banke te sredstvima stranke.
Hrvatski laburisti su u Hrvatski sabor ušli nakon kampanje za koju su potrošili 873 tisuće kuna. U preglednom izvješću navode i potpuni plan financiranja.
HDSSB u svom financijskom izvješću navodi promidžbene rashode od 730,5 tisuća kuna, a prihode 474 kune veće.
Hrvatska građanska stranka (HGS) Željka Keruma potrošila je u kampanji u dvije izborne jedinice, IX. i X., oko 139 tisuća kuna.
Hrvatska seljačka stranka (HSS) je u u kampanji potrošila oko 5,8 milijuna kuna.
HSLS je na kampanju potrošio više od 2,5 milijuna kuna, a od donacija je prikupio nešto manje od 1,6 milijuna kuna.
HSP je imao troškove veće od 1,6 milijuna kuna u kampanji, a od donacije je prikupio malo više od 1,2 milijuna kuna.
Stranke koje su sudjelovale na izborima dužne su bile konačna financijska izvješća o troškovima i donacijama u kampanji Državnom izbornom povjerenstvu dostaviti u roku 15 dana od objave konačnih službenih rezultata izbora, što je bilo do 28. prosinca, a objaviti ih na svojim internetskim stranicama ili u dnevnom tisku najkasnije do ponoći 30. prosinca.