U tijeku je policijski očevid i očevid Agencije za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu na mjestu pada zrakoplova 'Cirrus 20' na Kapeli.
"To su nesreće malih aviona, to se dešava. To je vrhunski avion, vrlo je automatiziran i vrhunski je, napravljen je za neiskusne pilote. Činjenica je da su oblaci bili niski nad Likom, taj avion dosta nisko leti, on leti na nekakvih 1000 metara, a planinski vrhunci su po 1200 metara. Ti avioni imaju dosta lošu navigaciju, u oblaku se pogube, ne znaju gdje su i desi se to što se desi", objašnjava zrakoplovni analitičar Alen Šćuric.
Sve se dogodilo jučer kad je Hrvatska kontrola zračne plovidbe uočila da je s radara nestao zrakoplov koji je letio iz Maribora prema Puli, te je odmah o njegovom nestanku obaviješten Operativni centar civilne zaštite Ravnateljstva civilne zaštite i organizirana je potraga u koju je bilo uključeno 120 osoba na terenu, a prostor Kapele se pretraživao i helikopterom MORH-a.
"Od četiri nesreće unazad godinu dana, dvije su se desile u Lici gdje naglo ti oblaci padnu, naglo dođe magla. Što se desilo u ovom slučaju ne znam, očevid ide danas", kazao je Šćuric.
"U izjavi su rekli, našli smo manji dio aviona, što to konkretno znači? Našli smo dio krila ili manji dio repa, možda se avion uspio spustiti negdje, to mi je dosta čudna informacija. Što to znači našli smo manji dio aviona? Dobro, našli smo taj dio aviona koji govori da su ljudi mrtvi. Jedna stvar koju su rekli je bila putnicima se i ovako i onako više ne može pomoći, to mi je još čudnija informacija. Što to znači? Ali takva je informacija iznesena, malo sam zatečen, čudno mi je, ali s druge strane to su profesionalci, izuzetno iskusni, ne bi oni tako olako pustili da ljudi izginu ili da nisu ustanovili pravo stanje stvari", dodao je.
Ali kako zaključuje on ne bi dvojio u ekspertizu tih ljudi. "Oni su sigurno profesionalci", kazao je.