S obzirom da se obračun električne energije za kućanstva obavlja jednom u šest mjeseci, u HEP-u navode da će se za razgraničenje potrošnje na dan primjene novih cijena koristiti dostavljena očitanja brojila ili procjena stanja brojila za taj dan. Kako bi se nove cijene primjenjivale na stvarnu potrošnju građani se pozivaju da 1. listopada očitaju te dostave stanje brojila putem besplatnog telefona 0800-0555, ili putem web stranice: www.hep.hr, odnosno putem aplikacije 'Moj račun'.
Rok za dostavu stanja brojila je 10. listopad. Potrošačima će uz sljedeći redovni obračun biti odvojeno iskazana potrošnja do 1. listopada te nakon tog datuma.
Pritom HEP neće slati zamjenske uplatnice kupcima kojima je razlika iznosa mjesečne rate manja od deset kuna, kao ni onima kojima je redovni obračun tijekom listopada ili studenoga. Svim će potrošačima razlika biti obračunata prilikom sljedećeg redovnog obračuna, piše Glas Istre.
Na koncu, oni potrošači kojima je HEP opskrbljivač i dalje će dobivati jedan račun za struju, dok će kupci drugih opskrbljivača dobivati dva računa, i to račun od izabranog opskrbljivača za potrošenu električnu energiju te račun od HEP-a za korištenje mreže.