ZET se pohvalio: /

Mnoge ljute novom praksom, ali zbog toga zarađuju 6 milijuna kuna mjesečno

Iz ZET-a su poručili da u zadnjoj godini bilježe porast prodaje karata u vozilima za 150 posto.

28.1.2015.
13:16
VOYO logo

"Savjesnom upravljačkom politikom, uz odgovornost koju imamo prema našim sugrađanima, ZET intenzivno provodi racionalizaciju troškova. Istovremeno, vodimo računa da se niti jedna mjera ne odražava negativno na kvalitetu prijevozne usluge, koju istovremeno razvijamo. U odnosu na 2013. godinu u 11 mjeseci 2014.-e gubici su smanjeni za više od 50 posto, konkretno sa 211 na 90 milijuna kuna", istaknuo je Tomislav Jurić glasnogovornik ZET-a.

Vozači i kontrolori često na udaru, no oni za dobro poslovanje imaju posebnu zaslugu

ZET nastoji troškove usluge prijevoza rasporediti na sve korisnike. U proteklom poslovnom razdoblju bilježe povećanje prihoda od prijevoza za 15%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Posebnu zaslugu za to imaju naši kontrolori i vozači koji, unatoč velikim problemima s putnicima bez karte, odrađuju nezavidan posao. Na žalost, još uvijek kod određenog broja ljudi ne postoji svijest da je vožnja tramvajem ili autobusom usluga kao i svaka druga te da se ona treba platiti. Kada to naši kolege nastoje na terenu i provesti, uz posebnu odgovornost prema onima koji savjesno plaćaju kartu, susreću se s poteškoćama i često im izostaje podrška javnosti. Promjene se ne događaju preko noći, ali pozitivne ipak nastaju. Primjerice, ranijih se godina bez karte vozilo čak 60% putnika, a sada ih je znatno manje, no još uvijek previše", stoji u priopćenju ZET-a.

Prodaja karata porasla 150 posto

"Unatoč tome u zadnjoj godini bilježimo porast prodaje karata u vozilima za 150 posto! Samo naši vozači uprihoduju oko 6 milijuna kuna mjesečno od prodaje pojedinačnih karata u vozilima! Za ilustraciju, ranijih godina to je bio gotovo godišnji prihod.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ZET poziva na suradnju

Otvaranje samo prvih vrata u autobusima ZET-a dovelo je do dobre zarade.

"Putnike ljubazno molimo da surađuju s našim prometnim i kontrolorskim osobljem. Podsjetimo, ulazak na prva praksa je prisutna kod svih prijevoznika. ZET je provodi tamo gdje je to moguće", ističe Jurić.

Do nesporazuma, ističu u ZET-u dolazi i s putnicima koji zaista ostvaruju pravo na besplatan prijevoz, ali ga nisu regulirali. Procedura za ostvarivanje prava je jednostavnija nego ranije i sve putnike pozivamo da preuzmu svoje kupone na našim prodajnim mjestima ili kioscima ugovornih partnera. Informacije o besplatnom prijevozu mogu se dobiti na besplatnoj liniji Kontakt centra ZET-a 0800 200 060.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo