Kako se čini, švercanju u autobusima i tramvajima je odzvonilo! Nove kontrolore ZET će pronaći u vlastitim redovima preraspodjelom kadrova Holdingove podružnice koja bilježi ukupan minus od 1,4 milijarde kuna. "Točno je da ZET pojačava kontrolu karata – i brojem kontrolora i načinom njihova rada. U tijeku je interni natječaj pa je još prerano govoriti o konačnom broju novih kontrolora. Velik je broj putnika bez karte i odgovorno upravljanje podružnicom prisiljava nas na promjene uz koje će porasti prihod", poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
Prema neslužbenim informacijama, pojačana kontrola znači da će na frekventnim mjestima poput Glavnog kolodvora ili Trga bana Jelačića kontrolori biti raspoređeni na svakom ulazu u vozilo dok je ono još na stajalištu i od putnika tražiti kartu.
Svaki dan 193 tramvaja
"Ne mogu konkretno govoriti o novim metodama prema kojima će se raspoređivati kontrolori na terenu. Točno je da smo prije nekoliko godina imali praksu kontrolirati karte pri ulasku putnika u vozilo dok je ono još na stajalištu, a tada su kontrolori bili raspoređeni kod svakih vrata. Ne isključujemo ni tu mogućnost", odgovorio je glasnogovornik Jurić, poručujući kako je ZET i bez te metode pojačanim kontrolama, primjerice, na jednoj autobusnoj liniji u dva dana udvostručio prodaju karata. Autobusnih linija u gradu svaki je dan 134, a tramvaja 193. Stajališta ima 1.614. Koliko se putnika vozi u tramvajima i autobusima bez karte, nije poznato. U ZET-u nisu dali odgovor.