Usluga je, podsjetimo, ukinuta 1. kolovoza, a korisnicima javnog prijevoza preporučeno je da kupuju vrijednosne, mjesečne ili godišnje karte dok se ne pokrene sustav mobilnog plaćanja.
"Nemamo nikakve službene informacije o fazi testiranja sustava, a ovo je premaleno vremensko razdoblje da bismo znali efekte. Vjerojatno ćemo rezultate testiranja znati tek po završetku godišnjih odmora, u rujnu ili listopadu", kazao nam je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić. Na pitanje hoće li se na uslugu mobilnog plaćanja čekati isto toliko, kaže da je još prerano govoriti i da nisu postavljeni rokovi.
Plaćanje koje izluđuje kontrolore
"Ne možemo govoriti o bilo kakvoj šteti, jer putnicima su na raspolaganju druge opcije plaćanja prijevoza, još povoljnije od usluge mprijevoz", kazali su u ZET-u kada smo ih upitali o eventualnom gubitku koji tvrtka može imati uskraćivanjem ovog vrlo popularnog načina plaćanja.
Služenje ovom vrlo praktičnom i korisnicima pogodnom uslugom je ujedno bilo često na piku kontrolora ZET-a, pa su putnike često zbog nepovjerenja da su zaista kupili kartu prije ulaska u vozilo dovodili u vrlo neugodne situacije.
Šaljite nam svoja zapažanja, informacije, fotografije i priče na adresu vijesti@portal.net.hr˝
Želite li da za vas potražimo odgovore stručnjaka i nadležnih institucija vezano za probleme koji vas muče, adresa za vaše upite je također vijesti@portal.net.hr