Željko Kerum je treći najjači dalmatinski brend

Pazite sad: Splitsko-dalmatinska županija prepoznatljiva je po: 1. suncu i moru, 2. dobrom odmoru i 3. Željku Kerumu (?!), objavili su njegovi stranački poslušnici.

21.5.2010.
16:58
VOYO logo

"Iz rezultata istraživanja javnog mnijenja, koje su proveli studenti splitskog Pravnog fakulteta, vidljivo je kako građani podržavaju gradonačelnika Željka Keruma s 55 posto podrške – a mediji su to prešutjeli. HGS još uvijek nije završio svoj ustroj i organizaciju, jer smo mlada stranka, ali sudeći prema ovakvoj podršci, mislim kako možemo računati i na 10 saborskih zastupnika HGS-a na sljedećim parlamentarnim izborima", rekao je potpredsjednik HGS-a Jure Šundov na konferenciji za novinare.

Istraživanje splitskih studenata bilo je i tema presice Kerumove stranke, na kojoj su uz Šundova bili potpredsjednik HGS-a Petroslav Sapunar te gradski vijećnik Pero Čenić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima koje su iznijeli, 39 posto splitskih ispitanika "djelomično je zadovoljno" radom gradonačelnika, dok je 16 posto ispitanika "potpuno zadovoljno", što u zbroju pozitivnih opcija, zbrojili su, daje rezultat podrške od 55 posto, piše Slobodna Dalmacija.

U istom istraživanju gradonačelnik Zadra ima ukupnu podršku od 48 posto, gradonačelnik Šibenika 40 posto, a prvi čovjek Dubrovnika ima 19 posto podrške.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Marketinški stručnjaci utvrdili su da je Splitsko-dalmatinska županija prepoznatljiva prvo po suncu i moru, zatim dobrom odmoru, a na trećem mjestu po Željku Kerumu", rekao je Šundov, pozivajući se na ispitivanja jedne tvrtke koja se bavi brendiranjem. Nije otkrio koja je to tvrtka došla do zanimljivih podataka.

"Željko Kerum je brend. Mi smo u Hrvatskoj građanskoj stranci svjesni kvalitete toga brenda i na nama je da ga iskoristimo na najbolji mogući način, da poistovjetimo stranku s osobom Željka Keruma te polučimo dobre rezultate na parlamentarnim izborima", hvalio je Šundov stranačkog šefa.

Prethodni članci:

arti-201005180509006 arti-201005140491006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo