Zbog ove reklame pozivaju na bojkot poznatog trgovackog lanca obucom

Udruga Vigilare krenula je u kampanju bojkota trgovackog lanca obucom Shooster zbog kako oni tvrde 'degutantne reklame i plakata'.

9.9.2014.
16:00
VOYO logo

"Zbog ove degutantne reklame i plakata, pozivamo Vas na prosvjed i bojkot trgovackog lanca obucom Shooster, tvrtke Katapult d.o.o. Uvredljvim sadrzajem ovog besramnog sok-marketinga, najvise su ugrozena djeca! Zastitimo ih od hiperseksualizacije i obranimo zene i muskarce od degradacije njhova dostojanstva. Granice moraju postojati. Budimo aktivni gradani", stoji na stranicama Udruge Vigilare.

Udruga Vigilare trazi povlacenje reklame

Udruga je Shoosteru poslala prosvjedni dopis u kojem traze da povuku reklamu i plakate.

"Ovom odvratnom reklamom "ne postavljate urbane trendove", vec ponizavate dostojanstvo zene i muskarca, a nasu djecu izlazete hiperseksualizaciji", stoji u dopisu upucenom trgovackom lancu obuce.

"Nasa kampanja konceptualno funkcionira kao komparacija lijevog i desnog vizuala na reklami. Desna strana je 'cool' strana , strana koju podrzavamo, pozivamo ljude da 'prijedu na snekermeister stranu', zabavnu stranu, dodu u Shooster i naslov kampanje to komunicira. Lijeva strana je ono sto nije 'cool', zato i pozivamo ljude na cool , desnu stranu. Ovaj vizual je dio kampanje koja provodimo kroz cijelu 2014. godinu i ima cilj pokazati ljudima da je zivot u tenisicama zabavniji, dok je Shooster pravo mjesto za kupnju istih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poticemo zajednicu muskarca i zene

Po nasem videnju, ovom reklamom mi podrzavamo, dapace poticemo zajednicu muskarca i zene, za sto se na kraju udruga Vigilare i zalaze, pozivamo na druzenje, pozivamo danasnju mladez da izadu iz kuce da se druze sa pravim prijateljima, da imaju sretne veze, da imaju zabavne i ispunjene zivote, a ne da sjede u kuci i propustaju zabavnu stranu zivota. Ne vidimo nista nemoralno, besramno, niti sokantno u toj nasoj poruci. Lutka u cijelom layoutu je tu da unese malo komicnog u cijeli vizual i da jos vise potakne atmosferu nezeljenog stanja, dosade i nezabave na lijevoj strani vizuala, vjerujem da je nasa ciljana skupina to tako i shvatila.

U vezi navoda, koje su neki mediji prenijeli, da smo ignorirali udrugu Vigilare oko njihovog poziva na razgovor, zelio bi vam dati uvid u slijed dogadaja. Jucer, 8. rujna u 10 sati i 11 minuta stize mail s prigovorom, poslan od strane g. Ivana Mihanovica, voditelja ureda Vigilare. Kako sam ja bi poslovno odsutan iz ureda, a uprava na putu, g. Mihanovic je dobio odgovor o nasoj odsutnosti mailom u 13.45h istog dana i informaciju da cemo ga kontaktirati sutra (9.rujna). No, oni su i dalje inzistirali na odgovoru 'unutar nekoliko sati' iako su bili informirani da u firmi nema odgovorne osobe koja bi im mogla odgovoriti. Nisu sacekali nas odgovor nego su sve jos jucer, 8. rujna poslali medijima i objavili na svojoj web stranici, bez da su se culi sa nama, tako da ne vidim njihovu istinsku zelju za razgovorom. Kao sto smo i obecali, ja sam jutros u 9.48 h nazvao g. Mihanovica i iznio mu nas stav oko ovog slucaja. Znaci za manje od 24 sata od njihovog upita mi smo se javili", stoji u priopcenju direktora marketinga Shoostera Marka Domica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
PROMJENA VREMENA /

Očekuje nas topliji zrak s juga: Od nedjelje kreću kiše