SDP BI VOLIO ZNATI /

'Zašto se prikuplja participacije u školama i kani li Bandić sustav parkinga dati u koncesiju?'

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Promet u mirovanju pripada pod komunalnu djelatnost, a proširenje zona parkiranja uvodi se radi dodatne zarade

11.9.2019.
13:17
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Klub zastupnika SDP-a u zagrebačkoj Gradskoj skupštini u srijedu je poručio kako od gradonačelnika Milana Bandića traže podnošenje izvještaja u roku 30 dana o opravdanosti prikupljanja participacija u zagrebačkim školama.

Gradski ured za obrazovanje odobrio je zahtjeve ravnatelja za prikupljanjem participacija od učenika u nekim školama za normalno funkcioniranje škola i obrazovnog procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tražimo od gradonačelnika da podnese izvještaj u roku 30 dana o opravdanosti prikupljanja participacija, zašto treba prikupljati novac od samih učenika za normalno funkcioniranje škola", kazao je SDP-ov gradski zastupnik Matej Mišić.

Ako za prikupljanje participacija nema razloga, Bandić ili Gradski ured za obrazovanje trebali bi povući suglasnost koju su dali ravnateljima škola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zagreb ima proračun od 10 milijardi kuna, pa se sigurno može pronaći iznos od 10 milijuna kuna za troškove škola, kaže Mišić dodajući kako je za SDP prikupljanje participacija apsolutno neprihvatljivo.

Proširenje parkinga radi dodatne zarade

Predsjednik kluba SDP-a u Gradskoj skupštini Zvane Brumnić osvrnuo se na troškove propalog projekta "Zagreb na Savi", koji je porezne obveznike koštao 11 milijuna kuna. 

"Vidite na koji način Grad troši svoja sredstva, a onda od građana putem 'poštenih' poreza naplaćuje ta ista sredstva. U tome nema ničeg pametnog, logičnog, a najmanje poštenog", kaže Brumnić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetio je da Grad uprihodi od poreza na motorna vozila 400-tinjak milijuna kuna, a pitanje je što napravi s tim novcima. To građani prepoznaju svaki dan kada odlaze na posao, poručio je Brumnić.

Govoreći o najavi da će se parking početi naplaćivati na cijelom području Zagreba, naglasio je kako promet u mirovanju pripada pod komunalnu djelatnost, a proširenje zona parkiranja uvodi se radi dodatne zarade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetio je kako su Bandiću više puta predlagali prometnu studiju, koja bi pomogla u poboljšanju prometa u mirovanju.

"Meni se čini da gradonačelnik pokušava taj sustav dati u koncesiju", ustvrdio je Brumnić i pozvao građane da to ne dozvole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo