Približavajući se pružnom prijelazu ništa nije djelovalo neuobičajeno. Sve dok nekolicina od 20-ak putnika u autobusu nije primijetila dolazak vlaka, na što polubranici nisu upućivali, jer su ostali podignuti.
Na svu sreću, putnici su na vrijeme uočili opasnost, stoga je vozač autobus stao. Nesreća je time izbjegnuta. Ali otvorivši pitanja o funkcionalnosti prometne signalizacije, odnosno kako je moguće da polubranici ostanu podignuti za vrijeme prolaska vlaka, a da to nije signalizirano vozačima.
Video incidenta, iz kojeg se vidi da vlak prolazi, a polubranici ne funkcioniraju, možete pogledati u nastavku:
HŽ Infrastruktura: 'Prijelaz je bio u kvaru, vlak dužan stati'
Na naš upit iz HŽ Insfrastrukture odgovaraju kako je signalno-sigurnosni uređaj na pružnom prijelazu u Ostrni doista bio u kvaru u nedjelju od 15 do 18 sati.
Međutim, u tom slučaju strojovođa dobiva obavijest da mora stati i uvjeriti se da nitko ne prelazi prugu. "U takvim slučajevima sigurnost sudionika u prometu nije ugrožena budući da se promet odvija po strogo propisanim pravilima predviđenim za takve situacije. Dakle, svi vlakovi koji su u tom periodu prometovali preko navedenog prijelaza temeljem naloga prometnika, koji je u ovom slučaju strojovođa vlaka i zaprimio, dužni su stati ispred ŽCP-a oglasiti se zvučnim signalom te nakon provjere da učesnici u cestovnom prometu ne prelaze prugu oprezno nastaviti vožnju preko ŽCP-a", izjavili su iz HŽ Instrastrukture.