Zagrebačka banka predstavila je u utorak potpuno nov način
otvaranja računa i to bez prisustva bankara. Račun se ugovara
preko mobitela, a sve što je korisnicima potrebno je pametni
telefon te valjana osobna iskaznica. Ova mogućnost idealna je za
sve one koji hitno trebaju račun u banci, a nemaju vremena otići
do poslovnice. Na taj je način prvi put na tržištu moguće
otvoriti tekući ili žiro račun u bilo koje doba dana i bilo
gdje.
Ugovaranje računa u Zagrebačkoj banci tako postaje jednostavnije
nego ikad. Njegovim otvaranjem automatski se aktivira i mobilno
bankarstvo (m-zaba), čime korisnik lakše može pratiti stanje i
promete svojih računa te obavljati plaćanja. Proces počinje
preuzimanjem m-zaba aplikacije iz trgovina App Store ili Google
Play, ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja.. Nakon toga
je unutar aplikacije potrebno skenirati osobnu iskaznicu,
napraviti popularni selfie te odabrati vrstu računa - kunski
tekući ili kunski žiroračun. Proces je završen u tek nekoliko
koraka, a sama procedura jamči potpunu sigurnost te
zadovoljavanje svih zakonodavnih kriterija.
Jednostavno i sigurno otvaranje računa putem mobitela predstavila je Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke, istaknuvši kako je riječ o tehnološkoj inovaciji koja stvara novu dimenziju u odnosu klijenta s bankom.
Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke
"Za otvaranje računa postoje neizbježne zakonske procedure koje ponekad traju, a zbog užurbanog načina života sve više ljudi nema vremena čekati u redu. Zaba svojim klijentima uvijek nudi tehnološki najinovativnije usluge, stoga smo se odlučili uvesti mogućnost jednostavnog otvaranja računa preko mobitela. Riječ je o sasvim novom iskustvu poslovanja s bankom, a vjerujem da će našim mlađim klijentima otvaranje računa uz potvrdu selfiejem biti i zabavno", istaknula je Hrastović.
Zagrebačka banka, dodala je Hrastović, ima najveći broj korisnika internetskog i mobilnog bankarstva u Hrvatskoj. Otvaranjem računa putem mobitela novi klijenti postat će dijelom Zaba obitelji koju čini više od 300.000 m-zaba korisnika te pola milijuna e-zaba korisnika.
"S obzirom na tako veliki broj klijenata, kontinuirano radimo na tome da naše usluge prate tehnološke trendove i zato je digitalizacija poslovanja jedna od naših primarnih zadaća", zaključila je Hrastović.
Vrijedi istaknuti da svi koji otvore račun u Zagrebačkoj banci pomoću mobitela ostvaruju i dodatnu pogodnost - šest mjeseci su oslobođeni plaćanja naknade za vođenje računa. Ako pak uslugu preporuče prijatelju slanjem promo koda putem Vibera, Whats Appa, e-maila ili SMS-a, ili su otvorili račun temeljem preporuke, naknadu neće plaćati do čak godinu dana.
Na konferenciji su sudjelovali članica Uprave za Maloprodaju Zagrebačke banke Dijana Hrastović, direktor kanala isporuke Luka Tomašković, a moderirao je Ivan Šarić.