Muškarac tek zašao u dvadesete s osmijehom se u splitskoj luci obratio skupini mladića s naprtnjačama: "Accomodation, guys?" Stranci se još ljubaznije zahvališe: "No, thanks!" Od onog što je uslijedilo zacrvenjela se samo prolaznica. "Ma nabijem vas na k...., šta ste i dolazili...", razbjesnio se splitski iznajmljivač.
Slučajnu svjedokinju, Zagrepčanku na putu za Hvar, crvenilo je ni krivu ni dužnu za sat vremena oblilo još jednom. Tek što je iz katamarana kročila na hvarsku rivu, uši joj je zaparala nova "dobrodošlica": "A u p... m...! Sami domaći...". I među hvarskim iznajmljivačima galamdžije ne biraju riječi.
Iako su stranci u ova dva slučaja zbog jezične barijere ostali pošteđeni sočnog rječnika turističkih radnika, zabluda je misliti da se bezobrazluk dade skriti.
Svaki četvrti gost ne osjeća se dobrodošlim
Tajni kupci agencije Heraklea, koji su duž obale mjesec dana tijekom špice mjerili kvalitetu usluge u 237 dućana, smještajnih objekata, suvenirnica, restorana, informativnih punktova i u prijevozu, došli su do poražavajućih rezultata. Svaki četvrti gost na Jadranu ne osjeća se dobrodošlim, a osmijeh i hvala dobiva tek svaki treći, piše Večernji list.
Istini za volju, rezultati su za 9 posto bolji nego lani, ali i sami tajni kupci su se naslušali psovki. Na jednom trajektu su dočekani sa: "Odj..., odj... svi!"
Ukupno su, pak, najviše negativnih bodova skupili domaćini u južnoj Dalmaciji. Ponajboljima su se pokazali na Kvarneru, koji je preoteo prvo mjesto lanjskom pobjedniku Istri.
Konobar zna kakvu su kavu gosti pili lani
Na sreću, ima i svijetlih primjera. Tako je konobar u Orebiću od lani zapamtio kakvu kavu gosti piju, a vlasnici apartmana u Sv. Filipu i Jakovu svojim su gostima pokupili rublje jer je počela kiša. Prodavačica u Konzumu u Boriku kupca koji je prvi put bio u tom dućanu provela je od police do police.
Vezani članci:
arti-201009210043006 arti-201008250282006