ZA DVA DANA KREĆE PRVO DRIVE IN KINO U ZAGREBU: /

'Doktori kažu da pobjeđujemo virus, a ovime vraćamo život u naš grad'

Image

Od ovog četvrtka svake večeri po jedna filmska predstava u prvom Drive-In Kinu s dva ekrana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma

12.5.2020.
13:07
VOYO logo

Još dva dana i u Zagrebu konačno kreće prvo Drive-In Kino - s razmakom. Od četvrtka, 14. svibnja, pa sljedećih osam dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma na dva velika ekrana prikazivat će se atraktivni filmski blockbusteri.

"Kažu naši doktori da pobjeđujemo korona virus, a mi našim Drive in kinom s razmakom želimo vratiti život u naš grad. Dosta je bilo izolacije po stanovima i kućama, red je da izađemo van. Barem u automobilima, pa uz cugu i kokice koje vam poklanjamo na ulazu, u dobrom društvu pogledajmo jedan od osam izvrsnih filmova koje smo odabrali za vas", poručuje jedan od voditelja projekta Drive in kina Zoran Krečar iz zagrebačke tvrtke Kreativna poslovna rješenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sav novac koji nam date za ulaznice predat ćemo Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Vinogradskoj za bolje zdravlje svih nas sutra."

U osam večeri Drive-In Kina na otvorenom na rasporedu su filmovi poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

15-metarska platna i zvuk preko radija

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Organizator se pobrinuo za potpuni komfor, pa će tako biti na raspolaganju veći broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača.

Cijene ulaznica za dvije osobe su 100 kuna, a moguće ih je kupiti OVDJE.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr,Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta: drivein.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo