Na hrvatskim se televizijama godišnje prikaže čak 10.000 različitih reklama. Od tog broja tek neznatni dio njih probije se kroz tzv. medijsko zagušenje. Drugim riječima, tek par njih ostane u vašem sjećanju. Ovu tvrdnju možete vrlo lako provjeriti jednostavnim testom - koje su vam reklame ostale u sjećanju zadnjih par mjeseci? 10? 2? Čini se da je prevaga ipak na ovom drugom broju.
I ne samo da se tu radi o totalnom zagušenju tržišta, velikom broja poruka i reklama, ima nešto i u činjenici kako osmišljavanje i snimanje reklame nije najlakši posao na svijetu. Prije samog snimanja, valja odraditi kreativni dio kampanje: kako reći to što želimo reći, na koji način da zadržimo gledatelja, kako biti istovremeno informativan i zabavan... Pitanje je to na koje je 10.000 različitih reklama pokušalo dati odgovor. Kao što smo rekli, malo njih je uspjelo. Dakle, zadatak nije lak.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f06c6a42-8f1e-11ec-b0a9-0242ac120016/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Upravo smo zato dobili jak poriv da zavirimo iza scene. I tako smo se jedne ne pretjerano tople rujanske noći uputili prema Domu Željezničar kako bismo dobili dojam. Na repertoaru je bio Iskon - poznat uvijek odličnim kreativnim konceptima. Scena koja nas je tamo dočekala, u najmanju je ruku: zabavna. Dobro raspoloženi glumci, energični redatelj, Iskonova ekipa koja je pomno pratila svaku scenu. Nezaobilazno ponavljanje scena, iznova i iznova, trajalo je sve do 5 ujutro. Da, do 5 ujutro.
Pogledajte kako su Iskonovi junaci izgledali snimajući reklamu za novu Iskonovu ponudu koja uključuje pola godine potpuno besplatne Iskon.TV usluge.