AFERA ROMERQUELLE /

Oglasio se vlasnik restorana: 'Nije istina što je izjavio gospodin Stanko. Pao mi je promet 60 posto. Sve su svalili na nas, a štite divove'

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL/ Ilustracija

'Odgovorno i sa sigurnošću tvrdimo kako naš restoran nije kriv za sadržaj bočice koju smo poslužili, jer je bila original zatvorena. Nemoguće je da je bilo kakva lužina ili nešto slično završilo u bočici, a onda ta bočica u hladnjaku te naposljetku na stolu', odgovorili su iz restorana

10.11.2023.
23:15
Borna Filic/PIXSELL/ Ilustracija
VOYO logo

U šest mjeseci dvije su osobe ozlijeđene nakon što su popile tekućinu koja je trebala biti mineralna voda. U prvom slučaju teško je stradao Stanko Laković. On je spornu bocu vode pio u jednom riječkom restoranu, a šest mjeseci poslije dogodio se slučaj koji je cijelu Hrvatsku digao na noge. Muškarac je otrovan u riječkom kafiću, a umjesto naručene vode popio je lužinu.

"Potvrđujemo da se nesretan slučaj dogodio u našem restoranu. Nije moguće da je ikakva lužina ili nešto slično završilo u bočici koja je poslužena gospodinu Stanku. Kao što je i sam gospodin Stanko naveo, bočica je poslužena original tvornički zatvorena te ju je on sam otvorio", naveli su iz ovog restorana za Index.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'USTA SU MI IZGORJELA' /

Stanko se otrovao mineralnom u Rijeci još u svibnju, DORH: 'O slučaju smo tek obaviješteni u srpnju'

Image
'USTA SU MI IZGORJELA' /

Stanko se otrovao mineralnom u Rijeci još u svibnju, DORH: 'O slučaju smo tek obaviješteni u srpnju'

Naime, Puljanina Laković je za RTL rekao iduće:"Nisu joj (supruzi) htjeli dati ni bocu ni čašu nego su samo iz frižidera izvadili drugu bocu da može slikati što je pio, koja vrsta pića. Kad je tražila račun, na računu je bilo samo meso koje smo naručili. Supruga je zvala policiju, policija nije htjela van izaći, znači, ako bude zvala, hitna će izaći, ako ne, nemaju što izlaziti."

Odgovor restorana

"Nije istina što je izjavio gospodin Stanko da nismo htjeli dati bočicu, jer nas nitko nije ni tražio istu. Gospođa je samo slikala drugu bočicu, a nije nas tražila spornu bočicu.Razvoj situacije je bio sljedeći, za koji postoji više svjedoka i koji su potvrdili isto:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gospodin Stanko i njegova supruga dolaze u restoran i naručuju dvije vode različitih okusa te platu hrane. Nakon prvog gutljaja gospodin Stanko automatski se ispovraća po stolu. U tom trenu stopiramo pripremu hrane i zovemo hitnu pomoć, ne znajući niti je itko bio svjestan ozbiljnosti ozljede gospodina Stanka. Isto potvrđuje i činjenica da je njegova supruga, nakon što je gospodina Stanka odvezla hitna pomoć, ipak naručila ponovno platu hrane za van i ostala sama čekati istu.

Kako je jedna voda bila neispravna, a druga nije ni ispijena, iste nismo naplatili, već samo hranu koju je gospođa odnijela. Nismo mogli naplatiti nešto što ljudi nisu popili i što je bilo neispravno.

Kao što smo već naveli, gospođa je nakon odlaska hitne pomoći čekala još 20-ak minuta hranu i nije tražila bočicu. Nažalost iz neznanja o ozbiljnosti situacije, nitko nije niti pomislio sačuvati tu bočicu. Da nas je tražila, svakako bismo joj dali istu kako bi se mogao utvrditi uzrok problema. Dok je gospođa čekala hranu, zajedno smo pokušali doći do zaključka što je moglo poći po zlu. Pitali smo se je li alergija u pitanju ili je pak možda gospodinu tijekom konzumacije vode ušao neki insekt u usta.

POGLEDAJTE VIDEO: Sredstvo za čiščenje u boci, CSI Direkt istražuje: Je li greška u pogonu, kafiću, dostavi ili se radi o sabotaži?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mišljenja smo kako je hitna pomoć trebala reagirati te kontaktirati nas ili policiju, kako bismo sačuvali tu bočicu i sve ostale bočice tog proizvođača. Ovako nitko od nas nije mogao niti zamisliti ozbiljnost slučaja i što se točno događa u hitnoj pomoći.

Odgovorno i sa sigurnošću tvrdimo kako naš restoran nije kriv za sadržaj bočice koju smo poslužili, jer je bila original zatvorena. Nemoguće je da je bilo kakva lužina ili nešto slično završilo u bočici, a onda ta bočica u hladnjaku te naposljetku na stolu", odgovorili su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Štiti se divove'

"Uzeli su sredstva za čišćenje koja koristimo svi u ovoj industriji, a koja imaju iste pH vrijednosti kao i ona koja za ispiranje boca koriste tvornice koje pune boce pićima. Sad se sve pokušava svaliti na nas male radnike, a zaštiti divove. Zbog svega mi je promet opao za 60 posto, trpim velike financijske gubitke i, nažalost, morao sam otpustiti neke djelatnike zbog svega toga. Najveće zlo je što je stradao moj gost i dečko iz kafića i što im je zbog svega narušeno zdravlje", kazao je vlasnik restorana za 24sata.

"Ovaj tjedan je bila policija, inspekcija i svi koji su nadležni u istrazi, izuzeli su predmete koji se dovode u vezu s događajem. Nakon toga nisu dolazili, a koliko znam, istraga je i dalje u tijeku te nismo u mogućnosti davati daljnje izjave dok se ona ne okonča. A i da jesmo, ne znam što bih vam više mogao reći niti imam ikakvih saznanja o tome kako je lužina mogla dospjeti u bocu. Nadam se da će to nadležne službe otkriti", kazao je umirovljeni bivši vlasnik kafića u Rijeci u kojem se dogodio drugi incident.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo