ELITNI TURIZAM /

Vlasnica turističke agencije iz Dubrovnika za RTL: 'Bogatima i slavnima smo i dalje najdraža destinacija'

Dolazak ekskluzivnih gostiju najbolja je reklama za Dubrovnik, ali i cijelu Hrvatsku.

8.4.2021.
19:36
VOYO logo

Dubrovnikom u ljetnim mjesecima često šeću i planetarno poznati gosti. Rod Stewart, Beyonce, Alistair Overeem, Magic Johnson - samo su neki od onih koji su posjetili zidine prošle sezone. Hoće li ih biti i ove godine? 

Prošlu sezonu obilježile su posjete brojnih ekskluzivnih gostiju. Kakve su najave za ovu sezonu?
„Da je elitni turizam zaista živio prošle godine, onda kada je korona tek započela govore i brojevi sa zračne luke Dubrovnik. Naime, prošle godine, sletilo je više privatnih aviona nego rekordne 2019. godine. O tome govori podatak kako je u kolovozu bilo čak 180 posto bilo više uzlijetanja i slijetanja u Zračnoj luci Dubrovnik što se tiče privatnih aviona, a hoće li ih biti ove godine i jesu li na nas zaboravili bogati i slavni, zna vlasnica agencije koja ih prati od prvog pa do zadnjeg dana Iris Domazet Malobabić.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jesu li nas oni zaboravili ili smo im i dalje najdraža destinacija?  
„Smatram da smo im i dalje najdraža destinacija i da smo bili njima draga destinacija i prije 2020. godine samo je to došlo malo više do izražaja prošle godine jer nije bilo redovnih letova. Dubrovnik je bio atraktivan već tisućljećima, tako da prošle godine nije bilo redovnih letova i svi oni koji vole Dubrovnik su se odlučili opustiti samo s privatnih avionima. Korona ih nije spriječila da uživaju u Dubrovniku.“  

Je li bilo nekih određenih nacionalnosti koje su se baš prošle godine odlučile spustiti u Dubrovnik?
„Svi znaju da je ove godine bilo specifično. To su, recimo, ukrajinsko tržište okrenuto više nego standardno, u biti se istočna Europa probudila. S druge strane, bio je manjak zapadnog tržišta, Amerika na primjer, ono što je bilo zatvoreno smo kompenzirali nekim novim tržištima.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imaju li nekakve posebne zahtjeve? Znamo da su ekskluzivni gosti imaju nekakve zahtjeve 'Nemojte da nas vide', 'Sakrijte nas'. Imate li sad takvih nekakvih zahtjeva u ovom korona vremenu?

„Općenito da, ali to nije standard i zahtjev, to su sve ljudi poslovnjaci koji dolaze na odmor. Oni ne dolaze ovdje kako bi bili prepoznati, viđeni. To su normalni ljudi koji imaju 7 ili 15 dana odmora, koji se žele opustiti i odmoriti i zato izbjegavaju medije jer ne žele nešto posebno. Normalna ljudska potreba, rekla bih."

Možemo li onda reći da ćemo i ove godine mi novinari znati potrčati za vašim gostima?
„Ma naravno da će proći, cijela Hrvatska je atraktivna i Dubrovnik. Ne plašim se, bit će sezone. Hrvatska je sama prošle godine dokazala da bez obzira na sve - turizam se ipak dogodio. Mislim da će ova godina biti samo bolja nego 2020. godina. Ne može biti gore.“

Dolazak ekskluzivnih gostiju najbolja je reklama za Dubrovnik, ali i cijelu Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo