VLADA JE IPAK SPREMNA SPAŠAVATI RIJEČKO BRODOGRADILIŠTE: /

Traži se rješenje da '3 maj' ne ode u stečaj i završi započete brodove

Image
Foto: Nel Pavletić / PIXSELL

Ministar gospodarstva Darko Horvat nakon sjednice Vlade u četvrtak rekao je kako smatra da neće doći do stečaja 3.

28.6.2019.
10:14
Nel Pavletić / PIXSELL
VOYO logo

Hrvatska Vlada je donijela političku odluku da će spasiti brodogradilište 3. maj bez otvaranja stečaja, piše u petak Jutarnji list. Dnevnik kao potvrdu te informacije navodi izjavu ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta Darka Horvata koji je nakon sjednice Vlade jučer rekao kako smatra da neće doći do stečaja 3. maja i da postoji namjera iznalaženja rješenja za pomoć riječkom brodogradilištu ako bi se završili započeti brodovi.

Horvat je napomenuo kako eventualna pomoć države u tom projektu neće biti protivna pravilima EU i Europske komisije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OPET ODGOĐEN STEČAJ BRODOGRADILIŠTA 3. MAJ: /

Sud im je dao još jednu šansu. Novo ročište je 4. srpnja

Image
OPET ODGOĐEN STEČAJ BRODOGRADILIŠTA 3. MAJ: /

Sud im je dao još jednu šansu. Novo ročište je 4. srpnja

HEP i ostale državne tvrtke povući će blokadu računa

Ministar nije govorio o detaljima ali je Edi Kučan, direktor 3. maja rekao kako je na osnovi jamstva Vlade da će sudjelovati u financiranju dovršetka brodova već obavio razgovore sa 67 vjerovnika koji su blokirali račun tvrtke u iznosu od 151 milijun kuna.

"Naš je posao da, i na osnovi takvog stava Vlade, uvjerimo dobavljače i druge vjerovnike da do 4. srpnja (ročišta na Trgovačkom sudu u Rijeci) povuku blokade računa a upravo danas smo načelno dogovorili s najvećim dobavljačem koji je blokirao račun da tu blokadu povuče", rekao je Kučan a Jutarnji list piše da će blokadu povući HEP i sve državne tvrtke i institucije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon deblokade računa država bi hitno trebala dati jamstvo 3. maju za kredit za isplatu dijela duga dobavljačima a istovremeno bi dala jamstvo i za dio od oko 150 milijuna eura (a ne 200 milijuna kako se dosad govorilo) potrebnih za dovršenje četiri započeta broda. Zasad nije poznato za koliki dio od potrebnih 150 milijuna eura bi država dala jamstva, a koliki dio bi preuzela tri naručitelja i kupci brodova, ali računica bi trebala biti takva da država nakon prodaje brodova vrati dio novca plaćenog za izdana jamstva. Naravno, tu je i pitanje hoće li ovaj put brodovi biti izgrađeni na vrijeme i bez penala, a tu je jedan od glavnih problema nedostatak radnika u riječkom škveru, piše Jutarnji list u petak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo