Ustvrdio je Fotović i kako je održavanje lokomotiva i vlakova u HŽ-u potpuno zanemareno.
U sastavu Putničkog prijevoza i Carga danas je oko 250 lokomotiva, od kojih je najveći dio proizveden 60-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća. Svakodnevno je, tvrdi Fotović, u kvaru između 30 i 50 posto lokomotiva, a normalno bi bilo da ih je neispravno od dva do tri posto.
"Više se ne možemo igrati sa sigurnošću - ni nas ni putnika. Strojovođe više ne žele voziti neispravne lokomotive u koje se ugrađuju neatestirani rezervni dijelovi, na kojima ne rade sustavi pjeskarenja", kazao je za Jutarnji listNenad Mrgan, šef sindikata strojovođa.
Podsjetimo, zbog neispravnih lokomotiva, strojovođe su u srijedu, 24. travnja, zaustavile 20 putničkih vlakova na području Međimurja, Varaždina i Zagorja, a na riječkom je području zaustavljeno nekoliko teretnih vlakova.
U Upravi HŽ Putničkog prijevoza takvu akciju smatraju sabotažom i tvrde kako kvarovi na lokomotivama ne utječu na sigurnost prometa.