'Više se ne možemo igrati sa sigurnošću putnika!'

Hrvatske željeznice trenutno nemaju ni jedan ispravan vlak ili lokomotivu.

25.4.2013.
9:00
VOYO logo

Ustvrdio je Fotović i kako je održavanje lokomotiva i vlakova u HŽ-u potpuno zanemareno.

U sastavu Putničkog prijevoza i Carga danas je oko 250 lokomotiva, od kojih je najveći dio proizveden 60-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća. Svakodnevno je, tvrdi Fotović, u kvaru između 30 i 50 posto lokomotiva, a normalno bi bilo da ih je neispravno od dva do tri posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Više se ne možemo igrati sa sigurnošću - ni nas ni putnika. Strojovođe više ne žele voziti neispravne lokomotive u koje se ugrađuju neatestirani rezervni dijelovi, na kojima ne rade sustavi pjeskarenja", kazao je za Jutarnji listNenad Mrgan, šef sindikata strojovođa.

Podsjetimo, zbog neispravnih lokomotiva, strojovođe su u srijedu, 24. travnja, zaustavile 20 putničkih vlakova na području Međimurja, Varaždina i Zagorja, a na riječkom je području zaustavljeno nekoliko teretnih vlakova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Upravi HŽ Putničkog prijevoza takvu akciju smatraju sabotažom i tvrde kako kvarovi na lokomotivama ne utječu na sigurnost prometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo