Dva puta su plaćali iste račune privatnim tvrtkama, plaćali su i prikazivali nabavku opreme koja prema serijskom broju na Željeznicama ne postoji, plaćali su popravak dizalica koje su već bile demontirane kao i druge radove koji nikad nisu obavljeni, plaćali su popravke dizalica za koje je još vrijedilo jamstvo, neuredno i neažurirano su vodili dokumentaciju što dovodi u pitanje stvarno stanje na terenu... Navedeni grijesi samo su manji dio sumnjivih poslova koje je interna revizija Hrvatskih željeznica utvrdila u Poslovima mehanizacije infrastrukture.
Nakon što su revizori utvrdili osnovanu sumnju da su odgovorni rukovoditelji u Poslovima mehanizacije i infrastrukture oštetili tvrtku za neutvrđen, višemilijunski iznos novca, slučaj su predali na postupanje Županijskom državnom odvjetništvu. Među ljudima koje revizija apostrofira kao osumnjičene nalazi se i direktor Drago Šlat, čovjek koji je u sedam godina na direktorskoj poziciji stekao bogatstvo od najmanje deset milijuna kuna.
Novi list javnost je o tome izvijestio prije pune dvije godine, na što su iz USKOK-a ustvrdili da su slučaj predali na postupanje Županijskom državnom odvjetništvu, koje je imalo ispitati porijeklo direktorove imovine. U protekle dvije godine to se nije dogodilo.
Posebno sumnjiv poslovni odnos interna revizija utvrdila je na relaciji Poslovi mehanizacije infrastrukture – privatna tvrtka Hidraulika Kurelja. Revizori su naime otkrili da su Poslovi mehanizacije i infrastrukture Hidraulici Kurelja dva puta plaćali iste račune za posao demontaže dizalica tipa HAK 7 i ugradnje ovih dizalica DIAB 7. Umjesto 44 tisuće kuna, tako je Hidraulici Kurelja isplaćeno 88 tisuća kuna.
Vezani članak:
arti-201108240196006