Još od početka osamdesetih i pojave muzičkih televizija vizualni element glazbe nerijetko je bio jednako važan, ako ne i važniji od same pjesme. Bezbroj bendova iz tog vremena još i danas dobar dio svoje slave duguje upravo činjenici da su im, zbog oskudice suvislih videospotova, singlovi bili emitirani svakih sat ili dva. Zbog njihovih aktualnih nasljednica poput Lady Gage, Rihanne ili Nicki Minaj sve češće stječemo dojam da ćemo vrlo skoro glazbu moći isključivo gledati!
Naime, svaka od spomenutih na dnevnoj se bazi pojavljuje na stranicama kako žutih, tako i portala naizgled posvećenih pop-kulturi, što isključivo mogu zahvaliti golišavom poziranju, navlačenju suludih odjevnih kombinacija ili pretjerivanjem u noćnim provodima pred očima dežurnih paparazza.
Samo po sebi, to ne bi predstavljalo ništa novo kada identični medijski napisi ne bi pratili i videospotove kojima promoviraju vlastite albume. Zahvaljujući tome, i prije nego što vidimo neki od tih spotova, znat ćemo što im je sve poispadalo iz oskudnih, za tu prigodu pripremljenih haljina, badića ili donjeg rublja, dok će biti jako teško, gotovo nemoguće pronaći i jednu rečenicu posvećenu samoj pjesmi.
Ovaj paradoksalni fenomen njihovu je popularnost tako podigao do razine u kojoj većina stanovnika planete Zemlje zna tko su Rihanna i Lady Gaga, no imena njihovih „hitova“ najčešće ni ne pokušavaju zapamtiti.
Prije nekoliko tjedana svjetsku je glazbenu scenu potresla nova revolucionarna fora – oživljavanje zaslužnih pokojnika u skoro pa doslovnom smislu. Glavna zvijezda kalifornijskog Coachella festivala tako je bio 15-ak godina pokojni reper 2Pac Shakur koji se u obliku holograma na pozornici pridružio nekadašnjim kompanjonima Dr. Dreu i Nate Doggu.
Snimka je preko noći obišla svijet, naveliko se raspravljalo o moralnim i sličnim aspektima njegovog 'uskrsnuća', a svoj izlazak iz mrtvih munjevito je 'najavilo' još nekoliko glazbenih ikona. Istovremeno, koliko god da sam se trudio, nigdje nisam uspio pronaći koje je pjesme tom prilikom izveo Tupacov hologram.