Sve što je obitelj Pintarić htjela bio je dugi vikend na moru. Dok su se vozili prema Zadru, nazvao ih je iznajmljivač i rekao da je apartman, koji su dan prije rezervirali, zauzet, ali da će im osigurati drugi.
"Dolazi jedna mlađa, ugodna žena donijeti nam ključ od zamjenskog apartmana tj. zaprimit nas. Međutim, ključa nema. Ona ga traži tamo po okolnim mjestima, ključa nema", ispričao nam je Ronald Pintarić.
Iako su platili apartman, ključ nije pronađen. Novac im je vraćen, a Pintarići su odmah krenuli tražiti drugi smještaj.
"Uzeli smo opet mobitel, otvorili Booking.com aplikaciju i rezervirali drugi apartman. Ja nazovem i javlja se tip i kaže - što trebate? Ja kažem, pa rezervirali smo apartman, valjda vam je došlo. Aha, to, a ne da se to nama. Ja ga pitam - zezate se? Ne, ne; ne da se to nama, kasno je", ispričao je Ronald.
I za ovu rezervaciju Ronald je na mail dobio potvrdu da ga apartman čeka. U mailu je pisalo da se check-in obavlja od 14 sati, ali ne i kada završava.
"Vrijeme check-ina je do 22 sata. U nekim drugim okolnostim, da nije bila takva špica, mi bi možda čak i uspjeli to odraditi, ali u ponoć na taj dan to je bilo nemoguće. Ja tu ne vidim nikakvu našu grešku", rekao nam je suradnik vlasnika apartmana Andrej Juričin.
Iz Booking.com-a poručuju - problem ćemo riješiti.
"Savjetujemo našim gostima da nazovu našu korisničku službu kako bi, ukoliko objekt nije u mogućnosti ugostiti gosta, naša korisnička služba dala podršku te našla adekvatni smještaj da li iste kategorije ili čak bolje kategorije", rekao je Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.com-a za Hrvatsku.
No Ronald ih nije uspio dobiti. Mnogi turisti na Jadranu nisu sigurni kome se u takvoj situaciji obratiti. Turistička inspekcija Ministarstva turizma prijave prima putem pošte i elektroničke pošte. Svaku pritužbu moraju provjeriti, a priznaju problema s iznajmljivačima - ima.
"Prvi papir koji tražimo je legalitet njegovog poslovanja tj. njegovo rješenje o kategorizaciji. I ukoliko mi u samom tom nadzoru utvrdimo da gospodin ili iznajmljivač nema valjano rješenje, mi tu istu prijavu smo dužni po zakonu proslijediti nadležnom Ministarstvu financija, točnije Carinskoj upravi", objasnio je Ivan Knežević, viši turistički inspektor Ministarstva turizma.
Ronald prijavu još nije podnio, a prvi dan odmora u Hrvatskoj čakovečka obitelj želi što prije zaboraviti.