partnerstvo s čuvenim klubom /

Viber postao službeni komunikacijski kanal FC Barcelone

Image
Foto: Press

Na Barceloninom javnom računu obožavatelji mogu pratiti novosti o životu i sportskim postignućima tima, kao i gledati utakmice u stvarnom vremenu...

24.7.2017.
15:47
Press
VOYO logo

Viber je objavio suradnju s FC Barcelonom i postao službeni komunikacijski kanal ovog legendarnog tima, koji već ima javni račun (public account). Na Barceloninom javnom računu obožavatelji mogu pratiti novosti o životu i sportskim postignućima tima, kao i gledati utakmice u stvarnom vremenu, glasati za najbolje igrače svake utakmice, sudjelovati u kvizovima i video natjecanjima. Osim toga, korisnici Vibera mogu uživati u ekskluzivnom paketu stikera FC Barcelona te kupovati u integriranoj online trgovini (trenutno dostupno samo u SAD-u) izravno unutar svojih razgovora.

Viberova matična tvrtka, japanski div za e-trgovinu Rakuten, bit će glavni svjetski sponzor FC Barcelone od 2017. do 2021., uz mogućnost produljenja ugovora. Partnerstvo s japanskom korporacijom pomoći će katalonskom timu razviti se na digitalnom polju. Kao dio suradnje, Rakuten će podržati igrače i oduševiti obožavatelje i članove FC Barcelone, demonstrirajući Viberove mogućnosti, e-trgovinu, kao i druge inovativne tehnologije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U čast partnerstva između Vibera i Barcelone organiziran je niz događanja u nekoliko gradova širom svijeta. Globalni izvršni direktor Vibera, Djamel Agaoua, posjetio je pokretanje u Moskvi, kao i viši voditelj digitalnih proizvoda FC Barcelone, ​​Roger Gastó Navarro, koji je rekao više o planovima kluba za upotrebu Vibera kao glavne platforme za interakciju s obožavateljima.

„U FC Barceloni sretni smo što smo postali partneri Rakutena i Vibera. Rakuten je moderna, visokotehnološka tvrtka i u skoroj budućnosti planiramo rasti zajedno u digitalnom dobu. Naš službeni komunikacijski kanal - Viber, pomoći će nam da aktivno komuniciramo sa svojim obožavateljima. Vjerujemo u poštenu igru i timski duh. To se odnosi ne samo na nogomet, nego i na poslovanje. Jedva čekamo vidjeti kakve nevjerojatne inovacije očekuju FC Barcelonu s Rakutenom i Viberom u budućnosti“, rekao je Roger Gastó Navarro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Oduševljeni smo što smo službeni komunikacijski kanal jednog od najboljih nogometnih klubova na svijetu. Zahvaljujući ovom partnerstvu i stručnosti matične tvrtke, Viber će ponuditi interaktivne značajke milijunima obožavatelja Barcelone, sve na jednom mjestu. Obožavatelji će moći saznati novosti i druge zanimljive informacije na javnom računu, razgovarati i dijeliti osjećaje slanjem stikera. Drago mi je što vidim da će sada Viber i FC Barcelona igrati zajedno. Igrajte povezani – postići ćemo još više silnog uspjeha“, rekao je Jamal Agaoua.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo