PRESTIŽNA DODJELA /

Veliko priznanje: Voyo je dobitnik nagrade za digitalni proizvod godine!

Image
Foto: RTL

Voyo je specifična platforma jer svojim korisnicima nudi širok spektar sadržaja raznih tematika koje grupira prema njihovim interesima u čemu pomaže i umjetna inteligencija. Ono po čemu se razlikuje od ostalih streaming platformi je to što po prvi put u Hrvatskoj svoje omiljene showove i serije iz RTL-ove produkcije korisnici mogu gledati prije svih, odnosno 24 sata prije prikazivanja na televiziji

17.11.2023.
22:08
RTL
VOYO logo

Nova, revolucionarna RTL-ova streaming platforma Voyo dobitnik je nagrade u kategoriji Digitalni proizvod godine na ovogodišnjoj prestižnoj dodjeli SoMo Borac.

Nagrade se dodjeljuju u 15 kategorija, a u kategoriji Digitalnog proizvoda godine se nagrađuje sve ono "oko" medijskog sadržaja. Kako kažu sami organizatori natjecanja, često je to sučelje u koje je taj isti sadržaj pakiran pa se u ovoj kategoriji mogu naći web stranica nekog medija, newsletter, mobilna aplikacija, podcast i slični proizvodi. Prvo mjesto u njoj zauzeo je Večernji.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim dodjele nagrada za digitalne radove, u Tvornici Kulture drugu godinu zaredom održala se i konferencija na kojoj se analiziraju najvažniji trendovi i digitalna budućnost. Jedan od govornika na panelu bio je i predsjednik Hrvatske udruge digitalnih izdavača i glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria Matej Lončarić.

Image
SOMO BORAC /

Lončarić o digitalnoj budućnosti: 'Video izaziva najveće emocije, a AI na VOYO predviđa što će ljude iznervirati'

Image
SOMO BORAC /

Lončarić o digitalnoj budućnosti: 'Video izaziva najveće emocije, a AI na VOYO predviđa što će ljude iznervirati'

Panelisti su poručili da je kvaliteta izuzetno važan aspekt hvatanje i zadržavanje korisnika na vlastitom mediju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kvalitetu promatramo i kroz vrijeme koje korisnik provodi s nama, kod streaming platforme VOYO pratimo koliko je korisnik tjedno na našoj platformi i koliko je uključen. Važno nam je i kupi li on samo pretplatu ili nešto prati. Nije bitno samo prodati pretplatu nego je bitno da je korisnik uključen, odnosno da prati sadržaj koji ga zanima. Kvalitetan sadržaj je onaj na koji je korisnik spreman potrošiti vrijeme, platiti ga ili se uključiti u raspravu", istaknuo je Lončarić.

Pažnja korisnika može se pridobiti na više načina, kao i osigurati da se oni vrate nekom mediju. U toj priči bitnu ulogu ima personalizacija sadržaja.

"To mi pokušavamo s Voyo. Personalizirana početna stranica ovisno o korisniku, prati li sport ili sapunice. Ako im ne pričamo priču koju oni žele napuštaju nas, ali uz to moramo pričati i svoju priču. Za to postići moramo iskoristiti sve resurse, društvene mreže, metriku, short forme na Instagramu, YouTubeu, to je jako bitno. Video izaziva najveće emocije kod korisnika kad ga gleda, ja sam evanđelist videa i novih short formi", objasnio je Lončarić.

Voyo je specifična platforma jer svojim korisnicima nudi širok spektar sadržaja raznih tematika koje grupira prema njihovim interesima u čemu pomaže i umjetna inteligencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ono po čemu se Voyo razlikuje od ostalih streaming platformi je to što po prvi put u Hrvatskoj svoje omiljene showove i serije iz RTL-ove produkcije korisnici mogu gledati prije svih, odnosno 24 sata prije prikazivanja na televiziji.

Na Voyo platformi korisnike svaki tjedan čekaju i novi naslovi sadržaja, a nove epizode emisija i serija dodaju se na Voyo na dnevnoj bazi pa pretplatnike ondje čeka više od 10.000 sati najboljeg domaćeg i stranog sadržaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: RTL lansirao Voyo: Omiljeni showovi 24 sata prije emitiranja na televiziji, 1500 naslova i ekskluzivan sadržaj bez

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo