Lidl je nedavno primio i globalnu nagradu Superbrands za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu. Time su kupci potvrdili snagu brenda Lidl Hrvatska, omjer cijene i kvalitete koji Lidl pruža svojim kupcima, a svakako je ovo i velika potvrda ispravnosti dugogodišnjeg slogana „Kvaliteta je kod nas najjeftinija“.
U recentnim Best Buy Award istraživanjima hrvatskog tržišta za godinu 2012./2013. trgovački lanac Lidl osvojio je najviše ocjene hrvatskih kupaca odnosno prvo mjesto za najbolji omjer cijene i kvalitete u čak nekoliko ključnih tržišnih kategorija.
Lidl je tako osvojio prvo mjesto kategorije "Međunarodni maloprodajni trgovački lanac" te je odabran kao najbolji izbor u čak četiri kategorije trgovačkih marki: čokolada, sladoled, bomboni i žitarice za doručak. Ispitanici su također Lidlove pekarske proizvode proglasili proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete, te je tako utvrđena vodeća pozicija Lidla kada je riječ o ponudi svježeg kruha, svježih peciva i drugih svježih pekarskih proizvoda u Hrvatskoj.
Ove pobjede i osvojena prva mjesta trgovačkog lanca Lidl od velikog su značaja obzirom da potrošači danas prilikom odluke o kupnji najveću pažnju daju ponuđačima najboljeg omjera cijene i kvalitete. Cilj projekta i certifikata „Best Buy Award“ jest upravo olakšati kupcima potragu za najboljim i cjenovno najpovoljnijim proizvodima na hrvatskom tržištu, gdje je Lidl prepoznat kao zamjetan ponuđač vrijedan potrošačeve pažnje.
Trgovački lanac Lidl primio je i globalnu nagradu Superbrands Croatia's choice 2012. za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu, čime je odabran u krug najboljih brendova na području Republike Hrvatske. U konkurenciji više od 1.200 ocjenjivanih brendova, stručni je žiri najviše ocjene dodjelio 78 odabranih brendova, a u izboru je putem online glasanja, sudjelovalo preko 27.000 potrošača. Standardizirani kriteriji odabira koji se primjenjuju u više od 90 zemalja svijeta, a prema kojima Superbrands vrši selekciju su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj. Superbrands priznanje dokaz je da trgovački lanac Lidl pruža prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti koje rezultiraju zadovoljstvom i povjerenjem kupaca.