Usprkos pandemiji koronavirusa, Kinezi su posljednjih tjedana znatno ubrzali radove na Pelješkom mostu kako bi bio gotov u roku, do 31. srpnja iduće godine. Iz Kine je doplovio brod s dijelovima rasponske konstrukcije, teškima 3800 tona. Od trinaest dijelova rasponske konstrukcije, 10 ih je dugo 12 metara, jedan ima 36, a dva čak 52 metra, javlja HRT.
"Brod je upravo usidrio na sidrište luke Ploče, najvjerojatnije će ostati do ponedjeljka dok se obave sve carinske formalnosti i nakon toga brod će se proslijediti na već određenu poziciju prema Pelješkom mostu", rekao je Joško Nikolić, kapetan Lučke kapetanije Ploče. Iskrcavanje tereta počet će idući tjedan.
Sve se detaljno pregledava
Dvije hrvatske obale, ona u Brijesti i ona u Komarni, svakim su spojenim dijelom rasponske konstrukcije, koji se detaljno pregledavaju, sve bliže jedna drugoj.
"Doista je privilegij hodati kolnikom Pelješkog mosta. Dosad je postavljeno 29 dijelova kolničke ili rasponske konstrukcije. 12 je spojeno betonom i to na šest stupova u moru, 12 je zavareno, po šest s pelješke i kopnene strane, a sljedećih pet zavarit će se u idućih 15-ak dana", kaže Matija Sabol, kontrolor na gradilištu Pelješkog mosta.
Nakon toga će se krenuti s postavljanjem jučer pristiglih dijelova. Na gradilištu je određena pozicija na kojoj će se iskrcavati s broda. "Zato će se koristiti brodske dizalice koje će raditi u timu i jedna velika pontonska dizalica koja se nalazi na Pelješkom mostu, kojoj je kapacitet preko tisuću tona", rekao je Joško Nikolić, kapetan Lučke kapetanije Ploče.