UPITNO OTVORENJE NOVOG TERMINALA 'FRANJE TUĐMANA': /

Mjesec dana prije otvaranja otkriven sigurnosni problem

Image
Foto: Pixsell

Svečano otvaranje novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman u Zagrebu bilo je predviđeno 21. ožujka, ali testiranja opsluživanja zrakoplova otkrila su veliki sigurnosni problem.

24.2.2017.
20:47
Pixsell
VOYO logo

Testiranje opsluživanja zrakoplova ovih je dana, naime, moralo biti obustavljeno i to zbog nemogućnosti osiguranja sigurnosti protoka robe i putnika na križanju servisne ceste i staze za vožnju, piše Večernji list.

Civilni zrakoplovi 'križali' bi se s MiG-ovima

Stvar je u tome da su koncesionari naumili da osim stajanke za zrakoplove ispred novog terminala koriste i stajanku kod stare zgrade. a u tom slučaju civilni bi se zrakoplovi i servisna vozila koja idu prema staroj stajanci ili od nje prema novom terminalu križali s MiG-ovima Hrvatskog ratnog zrakoplovstva. U Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe (HKZP) zaključili su da je to sigurnosni problem koji mora biti riješen kako bi se nastavila testiranja opsluživanja zrakoplova. Stvar je u tome, piše Večernji list, što MiG-ovi moraju biti u zraku u što kraćem roku nakon što dobiju zapovijed, a istodobno bi im se na putu prema uzletno-sletnoj stazi mogli naći civilni zrakoplovi, autobusi koji prevoze putnike do zrakoplova i iz njih ili servisna vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stručnjaci kažu da tog problema ne bi bilo kada bi koncesionari koristili samo novu stajanku. No, morat će koristiti i staru jer je ispred novog terminala samo 13 stajanki dok ih je ispred starog 23.

Image
PRVI PUT TESTIRAN NOVI TERMINAL ZRAČNE LUKE PLESO: /

Pogledajte kako izgleda novi zagrebački aerodrom

Image
PRVI PUT TESTIRAN NOVI TERMINAL ZRAČNE LUKE PLESO: /

Pogledajte kako izgleda novi zagrebački aerodrom

Nađeno rješenje - bit će postavljene rampe

Večernji list doznaje da je rješenje ovog potencijalnog problema nađeno u postavljanju rampe koja će se spuštati kada ratni avioni trebaju poletjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, u tom slučaju, upozoravaju stručnjaci, mogao bi nastati problem s kašnjenjem civilnih zrakoplova koji bi morali čekati da se rampa digne. Najbolje rješenje, po njihovom mišljenju, bio bi podvožnjak, ali sada nema vremena za njegovu gradnju.

U HKZP-u kažu da svi partneri s nizom stručnjaka intenzivno rade na sigurnosnim procjenama te da je tijekom prvog tjedna testnih operacija na novom terminalu uočena potreba za poboljšanjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo