Građani Karlovca, odnosno ulazi u njihove zgrade, obasuti su promidžbenim materijalima trgovačkih centara stvarajući tako nered i dodatan posao predstavnicima stanara, piše KAportal. Na ulazima i ispred njih hrpa papira stvara već spomenuti nered, a jedan čitatelj KAportala upozorio je i na ekološki aspekt takvog razbacivanja.
Naime, svakog mjeseca stanarima nebodera u Ulici Marina Držića pristižu katalozi brojnih trgovačih lanaca, primjerice Lesnine, Interspara, Plodina, Konzuma, Kauflanda i ostalih. No, isti ne završavaju tamo gdje bi trebali - u sandučićima i kod građana, već po podu ulaza u zgradu te na koncu u kontejnerima.
Krivi distributeri?
"Iako imam dojam da oni nisu krivi, već distributeri, studenti ili tko god već to radi, samo istovare hrpe kataloga na pod u neboderu. Naravno ti isti katalozi završavaju u smeću nakon par dana. Pitam se koja onda svrha toga? Zašto se razbacuju tako resursi? Ovo ne može biti nikom u interesu, osim tim distributerima koji su kao ispunili normu podijeljenog materijala", požalio se čitatelj KAportalu.
Kazao je i to da bi bolji efekt bio da su promidžbene materijale sami u početku bacili u kontejner, što bi bila i bolja reklama nego da gleda prljavi katalog od, primjerice Kauflanda, kako se po njemu gazi na podu.
Također, većina ulaza uvela je posebna mjesta za odlaganje kataloga, ali čini se za njih distributeri previše ne mare, već promidžbeni materijal ostavljaju gdje stignu.