Vlak koji je trebao premostiti gužve između predgrađa i trajektne luke od ponedjeljka više ne prometuje.
Linija koja je svečano otvorena u lipnju, gasi se u tišini, bez izjava iz Grada je li riječ o zimskom voznom redu ili trajnom gašenju linije.
Umjesto brzog modernog vlaka, liniju popularno nazvanu splitski metro vozi šinobus. No, ni to više nije važno jer linije, koja prometuje između Kopilice i trajektne luke, više ni nema.
"Projekt je završio kako je i započeo. Znači bez analize i
studije su napravili jedan projekt, smiješan projekt koji je
povezivao ništa s ničim. On će ostati u povijesti kao jedini
projekt koji je povezivao ništa s ničim. Imao je promet od malo
više dva putnika po liniji s tim da su ta dva putnika
vatrogasci.", govori Splićanin Tonči
Grozdanić.
Od početka lipnja kada je linija svečano pokrenuta, malo tko se
njome koristio., a gašenje se odvija u tišini. No, zato je
otvaranje linije bilo svečano. Gradonačelnik je mjesecima
najavljivao jedan od najvećih projekta rasterećivanja gužvi kroz
luku.
"Ovaj vlak prometovat će kao splitski metro od lipnja
mjeseca i to svakih 10 minuta. Ovo je super moderni vlak koji će
na ovom kraćem dijelu splitskog metroa postati činjenica",
najavljivao je Andro Krstulović Opara,
gradonačelnik Splita prije nešto manje od godinu dana.
Činjenica je da je super moderni vlak uskoro zamijenio šinobus, a
da su troškovi ovog projekta nepoznati.
U svakom slučaju, projekt koji se trebao dalje širiti, izgleda da se ugasio i otišao u povijest, a da nije ni zaživio.